کد خبر : 1711005 | 09 مهر 1399 ساعت 11:22 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

کشاورز: حال و روز تیم ملی اصلاً خوب نیست

سرمربی - بازیکن تیم فوتسال راگای تهران معتقد است تیم ملی فوتسال ایران در وضعیت فعلی، حال و روز مناسبی ندارد.

کشاورز: حال و روز تیم ملی اصلاً خوب نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد کشاورز درباره پیوستنش به تیم فوتسال راگای تهران به‌عنوان سرمربی - بازیکن این تیم اظهار داشت: چند پیشنهاد برای فصل جدید داشتم. چند جلسه با مدیران راگا پشت سر گذاشتم و دیدم افکار ما به هم نزدیک است. دلیل عمده دیگر حضورم در تیم راگا این بود که این تیم برای شهرری است و من هم بچه همین شهر هستم. نسبت به شهرم عِرق دارم و می‌خواهم دینم را نسبت به آن ادا کنم.

وی در مورد دلایل جدایی‌اش از باشگاه گیتی‌پسند اصفهان تصریح کرد: چند  جلسه با مدیران و اعضای تیم گیتی‌پسند داشتم و احساس کردم امسال نمی‌توانم کمک زیادی به این تیم داشته باشم. به این نتیجه رسیدم در فصل جدید در تیمی فعالیت کنم که مثمرثمر باشم و به همین خاطر برای دوستانم در گیتی‌پسند آرزوی موفقیت کردم و جدا شدم.

 

سرمربی - بازیکن راگا درباره فعالیتش در این سمت خاطرنشان کرد: فعالیت در هر دو بخش بسیار دشوار است. به همه مربیان خسته نباشید می‌گویم و معتقدم سرمربی، مسئولیت بیشتری دارد. او باید با افراد زیادی کار کند و به همین دلیل مربیگری سخت‌تر است. البته بازی کردن هم لذت خودش را دارد.

کشاورز در مورد برگزاری لیگ برتر در دو گروه به تسنیم گفت: ابتدا قرار بود لیگ به صورت مجتمع برگزار شود. سپس با توجه به برنامه‌های تیم ملی و شیوع کرونا قرار شد لیگ را زودتر به پایان برسانند که منطقی بود. در ادامه دوباره تصمیم گرفتند لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار شود که با چنین شرایطی، نیازی به گروه‌بندی نبود.

 

وی در ادامه بیان کرد: تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد، باید 22 هفته بجنگد که پیش‌تر باید 26 هفته بازی می‌کرد. در این شرایط تفاوت زیادی از لحاظ زمانی و مالی وجود ندارد. ترجیح می‌دادم حالا که لیگ به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود، لیگ برتر به صورت مجتمع برگزار می‌شد که جذابیت بیشتری داشت.

 

1145756

 

سرمربی راگا درباره مدعیان فصل آینده لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: گیتی‌پسند عملکرد بسیار خوبی در نقل‌وانتقالات داشته و بازیکنان باکیفیت و بزرگی گرفته است. بعد از گیتی‌پسند، مس سونگون مدعی اصلی محسوب می‌شود و پس از این دو تیم تیم‌های سن‌ایچ ساوه، فرش‌آرا و حفاری که ساختار خوبی دارند، مدعی خواهند بود. کراپ الوند هم بسیار خوب هزینه کرده است و بازیکنان خوبی دارد. ما هم در سال اول تلاش می‌کنیم راگا را در لیگ برتر فوتسال حفظ کنیم.

 

کشاورز در مورد شرایط تیم ملی فوتسال تصریح کرد: وقتی مربی تیم ملی از این تیم جدا می‌شود و به یک باشگاه می‌رود، نشان می‌دهد شرایط تیم ملی اصلاً خوب نیست. مربیان تیم ملی ماه‌هاست حقوق نگرفته‌اند که این موضوع در کار گروهی تیم خیلی مؤثر است. به بازیکنان قول پاداش‌های ناچیز داده بودند که آن را هم پرداخت نکردند. متأسفانه شاهد آشفتگی در تیم ملی هستیم.

 

 

وی با اشاره به عدم تدارک بازی‌های تدارکاتی خوب برای تیم ملی فوتسال به تسنیم گفت: از طرفی دیگر با کرونا هم مواجه هستیم و مسائل مالی و کرونا دست به دست هم داده است تا تیم ملی شرایط خوبی نداشته باشد. چند دیدار دوستانه تیم ملی از جمله با برزیل و آرژانتین و نیز تورنمنت کیش لغو شد. همه این‌ها باعث می‌شود بگوییم حال و روز تیم ملی اصلاً خوب نیست. متأسفانه هیچ وقت نگاه فدراسیون فوتبال به فوتسال، ویژه و بزرگ نبوده است.

 

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران در ادامه انتقادات خود از وضعیت این تیم خاطرنشان کرد: هر جا فدراسیون می‌خواهد پُز بدهد و سینه سپر کند، می‌بینیم این فوتسال است که مقام‌های آسیایی و جهانی آورده است. همیشه شرایط همین‌گونه بوده و گاهی مانند الان، وضعیت تیم ملی بدتر بوده است. مربیان خارجی قراردادهای هنگفتی می‌بندند که پول یک هفته آنها، خرج یک سال فوتسال ماست، اما توجهی به این رشته نمی‌شود و تبعیض همیشه در فدراسیون بوده است.

دیدگاه‌ها