کد خبر : 1711008 | 09 مهر 1399 ساعت 11:33 | 27.1K بازدید | 3 دیدگاه

ماموریت شیری؛ مهار جلال الدین ماشاریپوف

مدافع راست پرسپولیس در بازگشت به ترکیب سرخپوشان کار دشواری مقابل ستاره حریف پیش رو خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتفاقات دربی نیمه نهایی که منجر به خروج زودهنگام مهدی شیری از ترکیب سرخپوشان شد، این بازیکن اکنون بار دیگر به ترکیب این تیم بازخواهد گشت.

 

محرومیت سیامک نعمتی بعد از کارت قرمز عجیبی که داور در جدال با السد به این بازیکن داد، باعث شد تا مهدی شیری که حضوری دیرهنگام در اردوی این تیم داشت، اکنون گزینه اول پست مدافع راست در جدال با پاختاکور ازبکستان محسوب شود.

 

شیری البته در بازگشت به ترکیب، در شرایطی که پیش از این با تصمیم یحیی خیلی زود از ترکیب دیدار نیمه نهایی جام حذفی خارج شده بود، کار سختی پیش روی خود خواهد داشت. در مقابل او در این بازی جلال الدین ماشاریپوف حضور خواهد داشت. ستاره تکنیکی و تاثیرگذار ازبکستانی که طی دیدارهای اخیر نمایش موفقی از خود به جا گذاشت و سهم زیادی در موفقیت‌ها و صعود این تیم تا این مرحله از مسابقات داشته است. با این حال شیری که تا پیش از دیدار با استقلال توانست با نمایش قابل اعتنا در سمت راست دفاعی، یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش لقب گیرد، امیدوار است در این بازی حساس  و سرنوشت ساز موفق به ناکام گذاشتن جلال الدین شود و جایگاه خود را در ترکیب تیم پس بگیرد.

 

1531998

دیدگاه‌ها