کد خبر : 1711012 | 09 مهر 1399 ساعت 11:44 | 23.1K بازدید | 1 دیدگاه

دست رد به سینه یونایتد؛ دمبله در بارسا می‌ماند

با اینکه گفته می‌شود منچستریونایتد به دنبال جذب عثمان دمبله از بارسلونا است ولی اسکای می‌گوید دمبله قصد ترک بارسا را ندارد و به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

دست رد به سینه یونایتد؛ دمبله در بارسا می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر خبرهایی منتشر شد که نشان می داد منچستریونایتد که حالا دیگر از جذب جیدون سانچو وینگر بوروسیا دورتموند ناامید شده است، حالا توجه‌اش را به عثمان دمبله بازیکن بارسا معطوف کرده و قصد دارد او را راهی اولدترافورد کند.

 

1528941

 

اما شبکه اسکای آلمان امروز در خبری اعلام کرد که دمبله قصد ترک بارسلونا را ندارد و به همین خاطر  دست رد به سینه شیاطین سرخ زده است.

 

پیشتر گفته شده بود که منچستریونایتد بعد از تقاضاهای مکرر سرمربی اش اوله گنار سولسشر برای خرید یک وینگر، حاضر است برای جذب دمبله چیزی بین 50 تا 60 میلیون یورو بپردازد. گمان می‌رفت بارسلونا که این روزها از نظر مالی شرایط خوبی ندارد با این پیشنهاد جذب یونایتدی‌ها موافقت کند.

 

1532002

 

اما بر اساس گزارش اسکای‌، عثمان دمبله به هیچ وجه قصد ترک نیوکمپ را ندارد. او سال گذشته هم حاضر نشد در این باره با هیچ تیمی مذاکره کند و امسال هم همان روش را در پیش گرفته است. دمبله فصل گذشته با مصدومیتهای مختلف درگیر بود و نتوانست دقایق زیادی برای بارسلونا به میدان برود. با اینحال دمبله مصمم است در نیوکمپ بماند و خودش را به عنوان یکی از ستاره‌های نامدار بارسلونا مطرح کند.

 

 

دیدگاه‌ها