کد خبر : 1711018 | 09 مهر 1399 ساعت 12:11 | 11.6K بازدید | 2 دیدگاه

استعدادیابی نکو در لاماسیای ایران

گزارش ویژه: تاثیر پررنگ آکادمی در فولاد مدل 20!

بیش از نیمی از بازیکنان حاضر در تمرین فولاد را محصولات آکادمی این باشگاه تشکیل می‌دهند، الماس‌هایی که می‌خواهند زیر نظر نکونام تراشیده شوند.

به گزارش ورزش سه، فولادخوزستان اولین اردوی خود را در تهران برگزار کرد تا با قدرت کامل در لیگ بیستم حاضر شود، قرمزپوشان اهوازی که جواد نکونام را به مانند فصل قبل روی نیمکت خود دارند علاوه بر لیگ برتر و جام حذفی در مسابقات آسیایی فصل آتی حاضر خواهند بود و قطعا حرف زیادی برای گفتن خواهند داشت.

 

جواد نکونام در تمرینات خود علاوه بر بازیکنان با تجربه، تعدادی از بازیکنان آکادمی از تیم‌های امید، جوانان و نوجوانان را به تیمش اضافه کرد تا این بازیکنان بتوانند در فوتبال ایران بدرخشند و فرصت کافی به آن‌ها داده شود. در دو بازی اخیر دوستانه فولاد، سینا مریدی، علی عالی نژاد و امید صیدالی سه گل از شش گل تیمشان را زده‌اند تا تاثیر مستقیم بازیکنان ساخته شده در آکادمی واضح باشد.

 

1532012

 

باشگاه فولاد نیز در تلاش است تا با بازیکنان آکادمی و مستعد خود قراردادهای سه ساله امضا کند تا این محصولات پر ارزش را حفظ کند، الماس‌هایی که به مانند آن‌ها در خوزستان زیاد است و البته آن‌ها این شانس را دارند تا زیر نظر جواد نکونام صیقل داده شوند، حضور در کنار بازیکنان حرفه‌ای و با تجربه‌ای چون آیاندا پاتوسی، لوسیانو پریرا، موسی کولیبالی و ... قطعا می‌تواند به آن‌ها در راه رسیدن به اهداف کمک کند.


با مرور بازیکنانی که در تمرینات فولاد برای لیگ بیستم حضور دارند، به این نتیجه می‌رسیم که بیش از نیمی از بازیکنان محصولات آکادمی فولاد هستند و در تیم‌های پایه بازی کرده‌اند.

 

1532014

 

احمد عبدالله زاده، سینا مریدی، میلاد بدرقه، احسان مرادیان، مجتبی نجاریان، عارف آقاسی، صابر حردانی، علی غلامزاده، سعادت حردانی، محمدرضا گلی، امیرحسین باقرپور، علیرضا سواری، احمدرضا جنادله، احمدرضا جلالی، امید صیدالی، علیرضا شهرویی، علی باویه، سیدرضا موسویان، وحید نامداری و علی عالی نژاد و... تعدادی از محصولات آکادمی فولاد هستند که در تمرینات پیش فصل تیم فولاد حضور دارند. قطعا با شروع تمرینات تیم‌های امید، جوانان و نوجوانان این فرصت را بازیکنان خواهند داشت تا بتوانند نظر مساعد کادرفنی تیم بزرگسالان را جلب کنند و به تمرینات تیم بزرگسالان اضافه شوند.

 

 باشگاه فولاد که فصل قبل موفق شد عناوین قهرمانی در لیگ‌های پایه را مال خود کند با حضور سعید آذری به عنوان مدیرعامل قطعا نگاه ویژه ای به بحث بازیکن‌سازی خواهد داشت؛ چرا که این نگاه قطعا در استان فوتبال‌خیزی چون خوزستان جواب خواهد داد تا که دوباره بازیکنان خوزستانی راه تیم ملی را پیدا کنند و شاهد حضور پر تعداد خوزستانی‌ها در تیم‌های ملی پایه باشیم.

 

1532013

دیدگاه‌ها