کد خبر : 1711089 | 09 مهر 1399 ساعت 17:30 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت به کالیاری

راجا ناینگولان در آستانه جدایی قطعی از اینتر

ستاره بلژیکی اینتر احتمالا به صورت قطعی از این باشگاه جدا و به کالیاری باز خواهد گشت.

راجا ناینگولان در آستانه جدایی قطعی از اینتر

به گزارش "ورزش سه"، راجا ناینگولان یکی از بازیکنانی بود که تابستان سال قبل قربانی انقلاب کونته در اینتر شد و به صورت قرضی به کالیاری پیوست. با اتمام قرارداد قرضی او به اینتر بازگشت ولی گویا بازهم جایی در ترکیب نراتزوری نخواهد داشت. ستاره بلژیکی جایی در برنامه های آینده کونته ندارد به همین خاطر باید تیم جدیدی برای خود انتخاب کند.

 

 

1444658

 

 

در همین رابطه شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا خبر داد راجا ناینگولان از سوی چندین باشگاه ایتالیایی از جمله کالیاری مورد توجه قرار گرفته است. گویا پیشنهاد کالیاری جدی تر از دیگر پیشنهادات است.

 

سران کالیاری امیدوار هستند تا در ملاقات با مدیران اینتر بر سر امضای قراردادی به ارزش 12 میلیون یورو به توافق برسند و ناینگولان به طور دائمی به این تیم بپیوندد. علاوه بر 12 میلیون یورو، قرار است ریکاردو لادینتی و یک بازیکن از بین روبرتو بیانکو و فدریکو موریگوسو هم به عنوان بخشی از قرارداد از کالیاری به اینتر بپیوندد.

 

 

1379930

 

 

ناینگولان که سابقه حضور در تیم رم را هم دارد، هنوز 2 سال دیگر با تیم اینتر قرارداد دارد اما با توجه به اینکه در برنامه‌های کونته جایی ندارد و به ندرت در ترکیب اصلی اینتر قرار می‌گیرد انتظار دارد با امضای این قرارداد که مدت آن 3 سال است به طور کامل از جمع اینتری‌ها جدا شود و پیراهن کالیاری را بر تن کند.

دیدگاه‌ها