کد خبر : 1711093 | 09 مهر 1399 ساعت 17:33 | 36.1K بازدید | 4 دیدگاه

فصل سختی را گذراندم، می‌خواهم به اوج برگردم

ایرانپوریان: سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شوم

مدافع باتجربه فصل گذشته سپاهان انگیزه زیادی دارد تا بتواند در لیگ بیستم دوران طلایی خودش را تکرار کند.

ایرانپوریان: سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شوم

محمد ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بدشانسی هایش در لیگ نوزدهم فوتبال بیان کرد: متاسفانه در فصلی که گذشت شرایط طوری رقم خورد تا نتوانم آنطور که دوست دارم در خدمت تیم سپاهان باشم. مصدومیت هایی که برایم پیش آمد و بدشانسی پشت بدشانسی شرایط آرمانی را از من گرفت. البته اواخر فصل می‌توانستم برای سپاهان بازی کنم که کادرفنی صلاح دانست این اتفاق نیفتد. به هر حال هرچه بوده گذشته و امیدوارم در آینده این فصل را جبران کنم.


وی درباره آینده اش بیان کرد: واقعیت این است که با چند تیم لیگ برتری مذاکراتی داشته‌ام اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفتم. فکر می‌کنم طی روزهای آینده تیم جدیدم را انتخاب کنم.


مدافع راست سابق تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به اینکه مدت زیادی در لیگ برتر بازی نکرده، سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود، بیان کرد: خیر، من با توجه به تعداد دقایق اندکی که در لیگ به میدان رفتم، سهمیه لیگ برتری نیستم و به عنوان بازیکن آزاد می‌توانم با هر تیمی قرارداد امضا کنم.


ایرانپوریان در پایان افزود: انگیزه زیادی دارم تا اتفاقات چند ماه گذشته را جبران کنم. امیدوارم انتخاب خوبی داشته باشم تا روزهای مطلوبی را سپری کنم و دوباره به اوج برگردم.

دیدگاه‌ها