کد خبر : 1711101 | 09 مهر 1399 ساعت 18:20 | 27.5K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش؛

هزینه هنگفت رئال برای هر بازی ادن هازارد

ادن هازارد خرید کهکشانی رئال در حال تبدیل شدن به یکی از بدترین خریدهای تاریخ این باشگاه است.

هزینه هنگفت رئال برای هر بازی ادن هازارد

به گزارش "ورزش سه"، اولین فصل حضور ادن هازارد در رئال با فتح سوپرکاپ اسپانیا و لالیگا همراه بود ولی رئال در لیگ قهرمانان در پی شکست از سیتی به جایی نرسید.

 

 

1531881

 

 

عملکرد فردی هازارد اما اسفبار بود. شماره 7 رئال و جانشین کریستیانو رونالدو که لقب گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه را یدک می کشد(100 + 30 میلیون یورو)، در شرایطی پا به تمرینات پیش فصل گذاشت که 80 کیلو وزن داشت و طی 10 روز توانست به شرایط تقریبا مطلوبی برسد.

روز قبل از بازی هفته اول لالیگا برابر سلتا، هازارد دچار مصدومیت عضلانی شد و یک ماه به دور از میادین ماند و پس از بازگشت و زمانی که به نظر می رسید در حال بازگشت به روزهای خوب حضورش در چلسی است، در بازی با پی اس جی مصدوم شد که سه ماه او را به دور از میادین نگاه داشت.

 

هازارد فوریه گذشته در بازی با لوانته مجددا از ناحیه مچ پا مصدوم شد و این بار تن به جراحی داد و در حالی که فصل را از دست داده بود، به دلیل شیوع کرونا و وقفه لالیگا توانست به 11 هفته پایانی برسد و البته در این مقطع هم چیز خاصی نشان نداد و آشکارا از فرم خوبش به دور بود.

هازارد در بازی برابر سیتی که به درخشش او نیاز بود نیز کار خاصی انجام نداد تا بدترین فصل فوتبالی خودش را پشت سر بگذارد.

 

 

1527142

 

 

روز گذشته بود که زین الدین زیدان در نشست خبری بازی با وایادولید از پیشرفت محسوس در وضعیت بدنی ادن هازارد خبر داد. ستاره بلژیکی که دو بازی نخست رئال در فصل جدید را به دلیل فرم بدنی نامناسبش از دست داده بود، به نظر می رسید که به بازی امشب خواهد رسید اما در عمل اینطور نشد.

هازارد حتی در فهرست 21 نفره رئال هم قرار داشت ولی ساعاتی پیش تیم پزشکی رئال با انتشار بیانیه ای خبر از مصدومیت مجدد هازارد داد. مصدومیت او عضلانی و از ناحیه پای راست است و مدت زمان دقیقی برای بازگشت او به میادین اعلام نشده ولی گفته می شود سه تا چهار هفته قادر به همراهی رئال نخواهد بود. به این ترتیب او احتمالا ال کلاسیکوی رفت لالیگا را هم از دست می دهد.

 

 

1517890

 

 

اگر طبق آنچه رسانه های بلژیکی ادعا کرده اند، رقم نهایی انتقال هازارد به رئال از چلسی 160 میلیون یورو باشد، در واقع باشگاه مادریدی تاکنون به ازای هر بازی برای او 7.2 میلیون یورو پرداخت کرده است. از زمان جذب هازارد، رئال 53 بازی انجام داده و ستاره بلژیکی تنها در 22 بازی یعنی کمتر از نصف به میدان رفته است.

هازارد یک گل زده و شش پاس گل داده و در لیگ قهرمانان نیز عملکردش بدون گل زده و پاس گل بوده است.

 

دیدگاه‌ها