کد خبر : 1711129 | 09 مهر 1399 ساعت 20:09 | 51.4K بازدید | 0 دیدگاه

رونالد کومان و بازیکنی که بی خیال جذب او نمی شود

فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای و گاردین مدعی شد رونالد کومان هر طور که شده ممفیس را در تیمش می‌خواهد.

رونالد کومان و بازیکنی که بی خیال جذب او نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از فاجعه رخ داده برای بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپای فصل 20-2019 و شکست عجیب و غریب این تیم مقابل بایرن مونیخ بود که کیکه ستین از هدایت این تیم برکنار شد و چند روز بعد جای خود را به رونالد کومان هلندی داد.

 

سرمربی جدید بارسلونا از همان ابتدای حضور خود در این تیم به روش های مختلف نشان داد که علاقه زیادی به جذب هم وطن خود یعنی ممفیس دیپای دارد و این بازیکن را گزینه مناسبی برای تقویت خط حمله بلوگرانا تلقی می کند. این در حالی است که گزینه‌های دیگری نیز به بارسا پیشنهاد شدند اما کومان هیچ کدام از آنها را تایید نکرد.

طی روزهای گذشته گفته شد که باشگاه بارسلونا به دلیل مسائل مالی نمی تواند ممفیس ممفیس دیپای را به خدمت بگیرد. حتی مدیرعامل باشگاه لیون در مصاحبه ای عنوان کرد که جوزپ بارتومئو نیز این موضوع را به آنها اعلام کرده است. با این حال و در همین رابطه خبرنگار معتبر اسکای و گاردین یعنی فابریتزیو رومانو مدعی شده که رونالد کومان هر طور که شده مهاجم هلندی را در تیمش می خواهد.

 

 

1526110

 

 

البته بارسلونا حالا لوئیس سوارز را به فروش رسانده و این اتفاق می تواند انتقال دیپای به نوکمپ را تسهیل ببخشد. همچنین رومانو ادعا می‌کند که بارسلونا طی روزهای آینده پیشنهاد رسمی خود را برای جذب دیپای به لیون ارائه خواهد داد.

دیدگاه‌ها