کد خبر : 1711147 | 09 مهر 1399 ساعت 22:08 | 52K بازدید | 1 دیدگاه

ایده‌آل ترین فرصت صعود برای پرسپولیس

شاگردان یحیی گل محمدی این فرصت را در نیمه دوم خواهند داشت تا از 10 نفره شدن پاختاکور به بهترین نحو برای دستیابی به امتیاز صعود استفاده کنند.

ایده‌آل ترین فرصت صعود برای پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که در دقایق ابتدایی توانسته بود روی دروازه حریف حملات موفقی را پشت سر بگذارد و مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد، در ادامه در دقیقه 17 روی تکل خشنی که جلال الدین ماشاریپوف روی پای کمال کامیابی نیا داشت، حریف را 10 نفره دید.

 

پرسپولیس بعد از 10 نفره شدن پاختاکور به طور کامل مالکیت توپ را در اختیار داشت و نفرات این تیم حتی یک خط جلوتر آمدند تا عرصه را بر حریف سخت‌تر کنند. اقدامی که فرصت‌های خوبی برای گلزنی نصیب این تیم کرد که در دو مرحله توسط عیسی آل کثیر و محمدحسین کنعانی زادگان با ضربه سر این موقعیت‌ها را از دست داد.

 

1532157

 

در نهایت دو تیم در شرایطی که برتری پرسپولیس محسوس بود با تساوی در نیمه اول به کار خود پایان دادند تا یحیی تدابیر تاکتیکی جدید خود برای عبور از سد دفاعی پاختاکور را در نیمه دوم برای شاگردانش تشریح کند. نیمه دوم می‌تواند یک فرصت ویژه برای پرسپولیس شکل دهد تا با سود بردن از موقعیت‌ها و کم کردن فشار مقابل تیم 10 نفره حریف، با انرژی بیشتری مهیای دیدار نیمه نهایی مقابل النصر عربستان شود. باید دید شاگردان یحیی قادر خواهند بود به گل مدنظر خود برای دستیابی به هدف صعود دست یابند و بهترین فرصت را برای تحقق این موضوع شکل دهند یا خیر.

دیدگاه‌ها