کد خبر : 1711150 | 09 مهر 1399 ساعت 22:30 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: مدعی قهرمانی هستیم ولی هنوز زود است

آنتونیو کونته سرمربی اینتر از نمایش امشب بازیکنانش برابر بنونتو راضی بود.

کونته: مدعی قهرمانی هستیم ولی هنوز زود است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی عقب افتاده از هفته نخست سری آ ایتالیا امشب در زمین بنونتو با نتیجه پرگل 2-5 پیروز شد. در شبی که اشرف حکیمی و روملو لوکاکو ستاره بازی بودند.

اینتر که در بازی قبلی خود برابر فیورنتینا به شکلی دراماتیک 4-3 پیروز شده بود حالا با کسب شش امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد.

 

 

1532164

 

 

آنتونیو کونته سرمربی اینتر در نشست خبری پس از بازی گفت:« رضایت بخش ترین چیز برای یک مربی مشاهده تغییرات بازیکنانش است. نمایش کلی تیم مثل همیشه بود. امشب از تماشای بازی تیمم لذت بردم.

اگر در بازی قبلی پیروز نشده بودیم و امشب با 7 تغییر در ترکیب اصلی وارد زمین می شدیم، به خاطر تغییرات زیاد مورد انتقاد قرار می گرفتم. ما مربیان با این مسائل زندگی می کنیم.»

 

کونته در مورد درخشش اشرف و ضعف در دفاع:« درخشش اشرف؟ مهم است که بازیکنان جدید خیلی زود بتوانند خودشان را با تیم وفق بدهند. اینتر تیمی است که حمله می کند، موقعیت گل خلق می کند و خوب در چنین شرایطی ممکن است در دفاع با مشکلاتی روبرو شویم. ما امشب دو گل دریافت کردیم و در بازی قبلی هم سه گل.

معتقدم باید بین گل های زده و خورده مان توازن ایجاد شود. در مجموع اما از نمایش تیمم لذت بردم. ما در حال ساختن یک تیم جدید هستیم و این نکته را هم باید مد نظر داشت.  اینتر امشب تیمی قابل ستایش بود؛ البته نباید تیم حریف هم را هم فراموش کرد. آنها در بازی قبلی توانسته بودند بر سامپدوریا پیروز شوند. ما در مسیر درستی هستیم ولی هنوز برای بهتر شدن کار داریم.»

 

فتح اسکودتو:« از هیچکس چیزی نخواسته ام و حرف داخل دهانم نگذارید. خوشحالم که مردم ما را تیمی مدعی قهرمانی می بیننند و این ما را خوشحال می کند. فراموش نکنید که اینتر سال ها بود چهره یک تیم مدعی قهرمانی را نداشت. اینتر دوباره اعتماد به نفس خود را به دست آورده و به قهرمانی باور دارد اما هنوز صحبت از قهرمانی خیلی زود است. البته که این کار را برای ما مشکل تر هم می کند چون حریفان نیز برابر ما با قدرت بیشتری بازی می کنند.»

 

دیدگاه‌ها