کد خبر : 1711162 | 09 مهر 1399 ساعت 23:09 | 64.2K بازدید | 0 دیدگاه

ویتوریا: النصر سزاوارانه به نیمه نهایی رسید

سرمربی پرتغالی النصر گفت که تیمش سزاوار پیروزی بود و این تیم با شایستگی به دیدار نیمه نهایی رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، جدال دو تیم عربستانی النصر و الاهلی با نتیجه دو بر صفر به سود زردپوشان شهر ریاض به پایان رسید.


روی ویتوریا سرمربی پرتغالی النصر پس از اینکه تیمش توانست راهی مرحله نیمه نهایی شود، بابت این پیروزی در پوست خود نمی گنجید و نمی توانست خوشحالیش را از این بابت مخفی کند.


ویتوریا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: النصر در این دیدار از دقیقه یک تا سوت پایان حاکم توپ و میدان بود و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت. ما دو گل به ثمر رساندیم و موقعیت های زیادی را هدر دادیم که اگر آنها را به گل تبدیل می کردیم، با یک نتیجه عالی می توانستیم بازی را به پایان برسانیم.


وی افزود: النصر می توانست کار را در همان نیمه اول تمام کند چرا که ما یک گل زودهنگام به ثمر رساندیم  و موقعیت های زیادی را خلق کردیم که نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم، اما فوتبال همین است و نمی شود تمام موقعیت ها گل شود.

 

1532189


ویتوریا گفت: درست است که ما فقط دو گل به ثمر رساندیم، اما وقتی موقعیت های زیادی را ایجاد می کنید، این بدان معنی است که می توانید گل های زیادی بزنید.


وی ادامه داد: در دیدار امروز ما به پیروزی رسیدیم و راهی مرحله نیمه نهایی شدیم. ما مهمترین هدفمان را به دست آوردیم و مورد بعدی که دیدار نیمه نهایی است برای ما اهمیت بیشتری خواهد داشت.


مربی النصر با تمجید از عملکرد بازیکنانش در این مسابقه، تأکید کرد که تیمش بازیکنان سطح بالایی دارد که می توانند در هر مسابقه تفاوت ها را ایجاد کنند.

دیدگاه‌ها