کد خبر : 1711183 | 10 مهر 1399 ساعت 00:57 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید 1-0 وایادولید: سه امتیاز وینیسیوسی

رئال مادرید امشب در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 1-0 وایادولید را شکست بدهد.

رئال مادرید 1-0 وایادولید: سه امتیاز وینیسیوسی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین الدین زیدان که در دیدار قبلی به سختی از سد بتیس گذشته بودند، در دیدار امشب هم تنها یک بار دروازه وایادولید را باز کردند؛ اما همین یک گل برای رسیدن این تیم به پیروزی کافی بود.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند اما در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. در دقیقه 10 بود که رئالی ها صاحب اولین موقعیت جدی بازی شدند اما ضربه فده والورده بعد از برخورد به بازیکن حریف به بیرون رفت.

چند  دقیقه بعد والورده با یک فرار دیدنی، یوویچ را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن هم راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

حملات رئالی ها ادامه داشت اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. در دقیقه 35، یوویچ با همکاری مارسلو، صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه او به کنار دروازه برخورد کرد.

 

1532240

 

در دقایق پایانی نیمه اول هم این رئالی ها بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم رئالی ها بهتر آغاز کردند اما این وایادولید بود که می توانست در دقیقه 54 روی یک ضدحمله به گل برسد ولی واکنش عالی تیبو کورتوا، مانع از گلزنی وایزمن شد.

در دقیقه 57 زیدان سه تعویض همزمان انجام داد و کارواخال، مارکو آسنسیو و وینیسیوس را به زمان فرستاد و همین تغییرات به گل برتری این تیم در دقیقه 65 منجر شد.

پرسینگ عالی بازیکنان رئال روی خط دفاعی وایادولید باعث شد تا توپ روی یک رفت و برگشت به وینیسیوس برسد و او هم با ضربه ای مطمئن، کار را تمام کرد.

 

1532248

 

در دقیقه 69 چیزی نمانده بود که وایادولید به گل تساوی برسد ولی باز هم این کورتوا بود که مانع از باز شدن دروازه رئال شد. در حالی که تیم میهمان برای رسیدن به تساوی پیش کشیده بود، رئال می توانست در دقیقه 77 به گل دوم برسد اما حضور به موقع مدافع وایادولید مانع از گلزنی وینیسیوس شد.

در دقایق باقی مانده بازی هر دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی تلاش کردند اما در نهایت بازی با همان یک گل به سود رئال به پایان رسید.

دیدگاه‌ها