کد خبر : 1711188 | 10 مهر 1399 ساعت 01:32 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

کورتوا و پیشبینی زمان بازگشت ادن هازارد

تیبو کورتوا اطمینان دارد که ادن هازارد پس از وقفه بازی های ملی به میادین باز می گردد و قادر به حضور در ال کلاسیکو نیز خواهد بود.

کورتوا و پیشبینی زمان بازگشت ادن هازارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب توانست رئال وایادولید را با یک گل شکست دهد. وینیسیوس دقیقه 65 توانست گل سه امتیازی را بزند اما بهترین بازیکن میدان تیبو کورتوا معرفی شد. دروازه بانی که با چند مهار عالی توانست مانع گلزنی وایادولید شود.

 

 

1532268

 

گلر بلژیکی در پایان بازی گفت:« می دانستیم که بازی دشواری خواهد بود. سال گذشته در دقایق پایانی در برنابئو به ما گل مساوی را زده بودند. می توانستیم نیمه اول با استفاده از شانس های مان کار را راحت تر کنیم ولی در نیمه دوم حریف اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرد و چند موقعیت خوب داشتند که خوشبختانه توانستم آنها را مهار کنم. مهمتر از هر چیزی امشب کسب سه امتیاز بود که به آن دست پیدا کردیم.»

 

کورتوا ادامه داد:« همچنان مشکل گلزنی داریم و نیز سرعت گردش توپ مان پایین بود. وقتی سرعت انتقال توپ پایین است، حریف راحت تر دفاع می کند. در نیمه دوم البته بهتر کار کردیم و در نهایت برنده شدیم.»

 

 

1530456

 

 

ساعاتی قبل از بازی اعلام شد که ادن هازارد دچار مصدومیت شده و سه تا چهار هفته به دور از میادین خواهد ماند. کورتوا در مورد هازارد گفت:«  ادن را ندیدم ولی می دانم که کمی ناراحت است. او در طول هفته خوب تمرین کرده بود و به ریتم خودش رسیده بود. این یک قدم به عقب برای او بود ولی خوشبختانه مصدومیت از ناحیه مچ پا نیست. می دانم که پس از وقفه بازی های ملی به ترکیب بر می گردد.»

دیدگاه‌ها