کد خبر : 1711194 | 10 مهر 1399 ساعت 09:45 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: بعد از باخت به لستر، به این برد نیاز داشتیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که تیمش بعد از شکست ابتدای هفته در لیگ برتر مقابل لسترسیتی به پیروزی برابر برنلی احتیاج داشته است.

گواردیولا: بعد از باخت به لستر، به این برد نیاز داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی بعد از شکست تلخ ابتدای هفته در لیگ برتر انگلیس مقابل لسترسیتی، شب گذشته از سری مسابقات جام اتحادیه به مصاف برنلی رفت و نهایتاً موفق شد در یک بازی راحت و بی دردسر حریف خود را با سه گل شکست دهد و به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند.

 

پپ گواردیولا، در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی از پیروزی برابر برنلی در جام اتحادیه ابراز خوشحالی کرد و گفت: " رقابت بسیار خوبی را شاهد بودیم. این مسابقات از ارزش خاصی برای ما برخوردار است. همچنین بعد از شکستی که مقابل لسترسیتی متحمل شدیم، فکر می کنم اهمیت بسیار زیادی داشت که در این مسابقه به پیروزی دست پیدا کنیم."

 

 

1532281

 

 

پپ گواردیولا در ادامه به تمجید از خرید جدید منچستر سیتی یعنی فران تورس پرداخت و گفت: " تورس بازیکن جوانی محسوب می‌شود و برای مطابقت با شرایط به کمی زمان احتیاج دارد. با این حال او در فاز هجومی بسیار هوشمندانه عمل می‌کند و پاس های خوبی برای هم تیمی های خود ارسال می کند. در واقع پاس‌های او هدفمندانه هستند و اصلاً بازیکنی نیست که به دنبال رفع تکلیف باشد."

دیدگاه‌ها