کد خبر : 1711279 | 10 مهر 1399 ساعت 17:32 | 70.9K بازدید | 4 دیدگاه

حمله هواداران الهلال به دروازه بان الاهلی (عکس)

الاهلی با شکست در برابر النصر، از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد تا همین مسئله باعث مورد تمسخر واقع شدن دروازه بان این تیم از سوی هواداران الهلال شود.

به گزارش "ورزش سه"، جدال دو تیم عربستانی النصر و الاهلی را زردپوشان شهر ریاض از آن خود کردند تا این تیم قدیمی، برای نخستین بار به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد. مسئله ای که منجر به واکنش هواداران الهلال نسبت به صحبت های چند روز پیش دروازه بان الاهلی شد.


پس از این دیدار، هواداران الهلال به شدت علیه محمد العویس دروازه بان کهنه کار الاهلی جبهه گرفته و در شبکه های اجتماعی به تمسخر سنگربان کارکشته رقیب پرداختند.


دلیل حجم انبوهی از پیام های هواداران الهلال خطاب به العویس، سخنان جنجالی ای بود که این سنگربان پس از حذف الهلال از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به زبان آورد.

 

1532410


پس از آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل ابتلای افراد زیادی از تیم الهلال به ویروس کرونا، این باشگاه عربستانی را از رقابت های لیگ قهرمانان کنار گذاشت، الاهلی نیز به عنوان تیم اول گروه A این تورنمنت راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. 


العویس سنگربان الاهلی پس از آن دیدار در توئیتر خود با جملاتی کنایه دار خطاب به الهلالی ها گفت: ما با عملکردمان به مرحله بعد صعود کردیم و دیگران قبل از ما با هواپیما برگشتند.


این صحبت های العویس با واکنش محمد الدعیه اسطوره الهلال و تیم ملی عربستان نیز مواجه شد. حالا و پس از حذف الاهلی، هواداران الهلال با سوژه قرار دادن العویس، او را با چمدانش در فرودگاه نشان می دهند که او نیز قصد سوار شدن بر هواپیما و بازگشت به عربستان را دارد.

دیدگاه‌ها