کد خبر : 1711661 | 12 مهر 1399 ساعت 20:50 | 297.2K بازدید | 11 دیدگاه

استقلال تا فردا منتظر پاسخ الکس نوری می‌ماند

معرفی 4 گزینه نهایی هدایت استقلال در هیات‌مدیره

در جلسه هیات مدیره استقلال 4 گزینه سرمربیگری آبی ها مشخص شدند.

معرفی 4 گزینه نهایی هدایت استقلال در هیات‌مدیره

به گزارش "ورزش سه"، نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال امروز در دفتر اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره برگزار شد که طی آن اعضا درباره روند انتخاب سرمربی جدید به بحث و تبادل نظر پرداختند.


مدیران باشگاه استقلال درباره موضوعات مختلفی به صحبت پرداختند که در نهایت روی 4 گزینه به جمع‌بندی رسیدند و مقرر شد سرمربی جدید از بین این نفرات مشخص شود. الکساندر نوری، فرهاد مجیدی، جواد نکونام و محمد تقوی 4 گزینه نهایی سرمربیگری استقلال هستند که قرار است مسئولان باشگاه تا فردا درباره این موضوع تصمیم نهایی شان را اتخاذ کنند.


البته امیر قلعه‌نویی نیز جزو گزینه‌های استقلالی‌ها بود اما با توجه به قرارداد این مربی با گل گهر سیرجان و اعلام او مبنی بر اینکه به قراردادش پایبند نامش را از بین گزینه ها خارج کرد.


در بین گزینه‌های موجود جواد نکونام با فولاد خوزستان قرارداد دارد و بعید است به راحتی بتواند قراردادش را فسخ کند.


در این شرایط احتمالا سرمربی استقلال از بین الکساندر نوری و فرهاد مجیدی انتخاب شود. با این حال هنوز چیزی در این خصوص قطعی نیست و باید تا جمع‌بندی نهایی که فردا است صبر کنیم تا مشخص شود در نهایت چه کسی هدایت آبی پوشان را برعهده می‌گیرد.

 

نکته قابل توجه دیگر درباره انتخاب سرمربی استقلال این است که آبی های پایتخت تا فردا قرار گذاشتند تا منتظر پاسخ نهایی الکساندر نوری بمانند. مدیران باشگاه به نوری پیشنهاد قرارداد ریالی را دادند که بعید است او بپذیرد.

دیدگاه‌ها