کد خبر : 1712414 | 16 مهر 1399 ساعت 14:20 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

میشل پلاتینی:

گریزمان به یک ژیرو یا کاستا در بارسلونا نیاز دارد

میشل پلاتینی اسطوره فوتبال فرانسه هم به جمع حامیان انتوان گریزمان اضافه شد.

گریزمان به یک ژیرو یا کاستا در بارسلونا نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان که فصل گذشته عملکرد چندان خوبی در بارسا نداشت، در سه بازی نخست فصل جدید هم نتوانسته خوش بدرخشد و در امر گلزنی ناکام مانده است. رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی با سویا و در مورد گریزمان گفت که انتظار داشت با توجه به کیفیتی که این بازیکن دارد، یکی از دو موقعیت گلزنی اش را به ثمر می رساند.

روز گذشته دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه صراحتا گفت که گریزمان از شرایط حال حاضرش در بارسا راضی نیست و امروز میشل پلاتینی رئیس سابق یوفا نیز به حمایت از او پرداخت.

 

 

1534123

 

 

پلاتینی گفت:« من هم معتقدم پست بازی گریزمان در بارسلونا اشتباه است. او نباید در کناره ها بازی کند و باید به محوطه جریمه نزدیک تر باشد. معتقدم او به یک اولیویه ژیرو یا دیه گو کاستا در بارسا نیاز دارد. بازیکنانی که زوج مناسبی برای او هستند و بودند و درک متقابل خوبی بین شان وجود دارد.»

 

پلاتینی در مورد نزدیک تر شدن مسی و رونالدو به بازنشستگی گفت:« هر دو فوق ستاره به پایان فوتبال شان نزدیک می شوند و نوبت این رسیده تا بازیکنانی جای شان را پر کنند. از نظر من نیمار و کیلیان امباپه می توانند جانشین مسی و رونالدو باشند و برای توپ طلا رقابت کنند. امباپه استعداد فوق العاده ای دارد و می تواند بازهم پیشرفت کرده و بهتر از این بشود. اگر اینچنین شود، بدون شک روزی برنده توپ طلا خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها