کد خبر : 1712439 | 16 مهر 1399 ساعت 16:50 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر کرونا برای اوکراین؛ مربی در لیست بازیکن ها!

قرار است به دلیل کمبود دروازه بان در تیم ملی اوکراین به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، گلر سال‌های نه چندان دور و مربی دیس آنها برای بازی برابر فرانسه در لیست قرار گیرد.

دردسر کرونا برای اوکراین؛ مربی در لیست بازیکن ها!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که فدراسیون فوتبال اوکراین اعلام کرد چهار بازیکن تیم ملی این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و باید دوره قرنطینه 14 روزه را پشت سر بگذارند و نمی توانند تیم آندری شوچنکو را برای دیدار دوستانه امشب مقابل فرانسه همراهی کنند.

 

نکته عجیب درباره کرونایی های تیم ملی اوکراین اما به این موضوع برمی‌گردد که سه دروازه بان آن ها به این ویروس مبتلا شده اند. آندری لونین، دروازه بان اول، یوری پانکیو و آندری پیاتوف دروازه بان های دوم و سوم اوکراین به همراه آشپز تیم مبتلا به کرونا شده اند.

 

 

1534166

 

 

با این حال به دلیل اینکه تعداد اعضای مبتلا به کرونا در تیم ملی اوکراین به حد نصاب برای لغو بازی نرسیده آنها ملزم هستند که در دیدار برابر فرانسه حاضر شوند. همچنین اوکراین باید از دروازه‌بان چهارم خود در این بازی استفاده کند. حالا و در همین رابطه یک اتفاق عجیب رخ داده و مشخص شده که اوکراین به دلیل کمبود دروازه بان، نام گلر سابق و مربی فعلی خود یعنی الکساندر  شوفکوفسکی را در لیست بازی امشب برابر فرانسه قرار داده است.

 

شوفکوفسکی حالا 45 سال سن دارد و در سال 2016 از فوتبال بازنشسته شده بود.

 

دیدگاه‌ها