کد خبر : 1712442 | 16 مهر 1399 ساعت 17:11 | 24.1K بازدید | 1 دیدگاه

ژیرو:

خیلی به حضور در سری آ نزدیک شده بودم

اولیویه ژیرو ستاره فرانسوی چلسی می‌گوید که در نقل و انتقالات تابستانی در آستانه انتقال به فوتبال ایتالیا و سری آ قرار داشته است.

خیلی به حضور در سری آ نزدیک شده بودم

به گزارش "ورزش سه"، گزارش ها حاکی از آن است که مهاجم فرانسوی با باشگاه چلسی به توافق رسیده که در صورت پرداخت 5 میلیون یورو مشکلی برای خروج از استمفوردبریج نداشته باشد. از طرفی اولیویه ژیرو در نقل و انتقالات تابستانی در آستانه انتقال به یوونتوس قرار داشت تا جایی که حتی گفته شد که این موضوع نهایی شده است؛ اتفاقی که نهایتا رخ نداد و او در چلسی ماندگار شد.

 

صحبت درباره حضور مهاجم فرانسوی در فوتبال ایتالیا تنها به نقل و انتقالات تابستانی محدود نمی‌شود چراکه پیش از این و در بازار ژانویه نیز شایعات زیادی در رابطه با حضور این بازیکن در تیم‌های نظیر اینتر و لاتزیو مطرح شد؛ موضوعی که در حد یک شایعه باقی ماند و ژیرو به کارش در چلسی ادامه داد.

 

 

1500519

 

 

ستاره چلسی حالا می گوید که در نقل و انتقالات به حضور در فوتبال ایتالیا و سری آ بسیار نزدیک بوده است. ژیرو در این باره گفت: " نمی توانم چیزی را درباره آینده ام رد کنم اما فکر نمی‌کنم که دیگر به لیگ یک فرانسه بازگردم. می خواهم دو یا سه سال دیگر در سطح اول فوتبال به میدان بروم و بعد از آن شاید به لیگ آمریکا رفتم.

 

در چند ماه اخیر بسیار نزدیک بود که به سری آ بروم؛ جایی که به بازیکنان باتجربه اهمیت بسیار زیادی می‌دهند اما در نهایت انتقال من به فوتبال ایتالیا نهایی نشد."

دیدگاه‌ها