کد خبر : 1712446 | 16 مهر 1399 ساعت 17:25 | 62.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

گریزمان عصبانی از کومان؛ احترامم را حفظ کنید

آنتوان گریزمان از مصاحبه اخیر رونالد کومان ناراضی است و توقع احترام بیشتری دارد.

گریزمان عصبانی از کومان؛ احترامم را حفظ کنید

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در نوکمپ برابر سویا با تساوی 1-1 متوقف شد. ابتدا سویا با گل لوک دی یونگ پیش افتاد ولی خیلی زود فیلیپه کوتینیو روی اشتباه خسوس ناواس گل تساوی را به ثمر رساند و در ادامه گلی دیگر وارد دروازه ها نشد تا دو تیم به تساوی رضایت بدهند.

به این ترتیب بارسا پس از دو برد متوالی امتیاز از دست داد و پس از وقفه بازی های ملی باید به زمین ختافه برود. در این بازی مسی و فاتی در امر گلزنی موفق نبودند ولی کومان از دو بازیکن دیگرش ابراز نارضایتی کرد.

 

 

1533511

 

 

او در مورد گریزمان گفت:« در بازی قبلی برابر سلتا  گریزمان را تعویض کردم چون 10 نفره شده بودیم و فاتی در زمین ماند چرا که بازی او عمق بیشتری دارد. امشب گریزمان دو موقعیت خیلی خوب گلزنی داشت و با توجه به کیفیتی که دارد، انتظار داشتم حداقل یکی را به گل تبدیل کند.»

 

 

1525109

 

 

در پی این اظهارنظر مدیر برنامه های گریزمان با سران بارسا تماس گرفته و توضیح خواسته است. او عصبانیت ستاره فرانسوی را به گوش مسئولان باشگاه رسانده و خواسته است تا از کومان بخواهند احترام این بازیکن را حفظ کرده و در نشست های خبری به انتقاد علنی از او نپردازد. 

گریزمان از شرایطش در بارسا راضی نیست و معتقد است از او در منطقه درستی در زمین استفاده نمی شود. خرید 120 میلیون یورویی بارسا تنها بازیکنی است که در سیستم جدید رونالد کومان جواب نداده است.

 

دیدگاه‌ها