کد خبر : 1712452 | 16 مهر 1399 ساعت 17:31 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

برباتوف:

قبول هدایت یونایتد برای پوچتینو یک ریسک است

دیمیتار برباتوف، ستاره سال های قبل منچستر یونایتد معتقد است که بر عهده گرفتن هدایت این تیم برای مائوریسیو پوچتینو می تواند یک ریسک باشد.

قبول هدایت یونایتد برای پوچتینو یک ریسک است

به گزارش "ورزش سه"، در دسامبر سال 2018 بود که اوله گنار سولسشر به عنوان سرمربی شیاطین سرخ انتخاب شد. عملکرد خوب این نروژی در چهار ماهه ابتدایی حضور در اولدترافورد، باعث شد که سران باشگاه انگلیسی قراردادی به مدت سه فصل با او امضا نمایند.

 

 

1534053

 

 

منچستر یونایتد فصل گذشته در رتبه سوم جدول قرار گرفت؛ موضوعی که باعث شد امید هواداران این تیم برای فصل 21-2020 افزایش پیدا کند و حتی آنها با توجه به خریدهای جدید تیم شان رویای قهرمانی دوباره در لیگ برتر انگلیس را داشته باشند؛ با این حال نتایج ابتدای فصل یونایتد همه این امیدها را تبدیل به ناامیدی کرده است.

 

بعد از شکست سنگین 6-1 منچستر یونایتد مقابل تاتنهام در ابتدای هفته شایعات زیادی در رابطه با احتمال برکناری اوله گنار سولسشر و جانشینی مائوریسیو پوچتینو به جای او مطرح شد. دیمیتار برباتوف حالا در این باره می گوید: " اوله گنار سولسشر اخیراً با انتقاداتی روبرو شده است و من می دانم که احتمال برکناری او افزایش یافته است؛ مخصوصاً اگر این نتایج ادامه دار باشند. با این حال من هنوز هم معتقد هستم که اوله شخص مناسبی برای این شغل است.

 

 

1533460

 

 

از طرف دیگر برای من شگفت انگیز است که شخصی مثل مائوریسیو پوچتینو هنوز تیم ندارد. از نظر من او یکی از بهترین مربیان دنیاست. شما می‌توانید بگویید که برای این کار صبر کرده است اما این می‌تواند برای او یک ریسک باشد."

 

دیدگاه‌ها