کد خبر : 1712456 | 16 مهر 1399 ساعت 17:46 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار شرایط نساجی را بررسی می‌کند

سرمربی پیشین نفت مسجدسلیمان مشغول بررسی شرایط تیم نساجی مازندران است.

تارتار شرایط نساجی را بررسی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قطعی شدن جدایی محمود فکری از نساجی، مسئولان این باشگاه به دنبال انتخاب جایگزین او هستند و قصد دارند هرچه سریع تر این کار را انجام بدهند. ازاین رو گزینه اول مدیران این باشگاه مهدی تارتار سرمربی موقت نفت مسجدسلیمان در لیگ نوزدهم است.


تارتار که بهترین نتایج تاریخ نفت مسجدسلیمان را در لیگ نوزدهم کسب کرد و علاوه بر رتبه هشتمی این تیم بحران زده به جمع 4 تیم برتر جام حذفی رساند، حالا گزینه اول نساجی است .


در این خصوص صبح امروز مذاکراتی میان تارتار و مدیران باشگاه نساجی صورت گرفت.  در این جلسه تارتار به مسئولان نساجی اعلام کرده که ابتدا باید شرایط این تیم را بررسی کند و بعد برای عقد قرارداد اقدام شود. به همین خاطر عصر امروز حسین پاشایی و حسین معمار دو دستیار تارتار با حضور در ورزشگاه کارگران دیدار دوستانه نساجی با ذوب آهن را از نزدیک تماشا کردند.


قرار است تارتار با مشورت دستیاران همیشگی خود تا امشب تصمیم نهایی را برای حضور در نساجی بگیرد. از سوی دیگر اگر نظر این مربی مثبت باشد برای توافق نهایی اقدام می شود. با این حال به نظر می رسد باید تارتار را سرمربی جدید نساجی و جایگزین محمود فکری در تیم قائمشهری فوتبال ایران بدانیم.

دیدگاه‌ها