کد خبر : 1712459 | 16 مهر 1399 ساعت 18:00 | 35.1K بازدید | 1 دیدگاه

وینیسیوس و رونمایی از الگویش در رئال مادرید

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید از کریم بنزما به عنوان الگوی خود یاد کرده است.

وینیسیوس و رونمایی از الگویش در رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، در ماه می سال 2017 باشگاه رئال مادرید مبلغ 45 میلیون یورو برای جذب پدیده برزیلی باشگاه فلامینگو یعنی وینیسیوس جونیور هزینه کرد و او را به سانتیاگوبرنابئو آورد.

 

اگرچه بسیاری انتقاداتی را مانند عدم مهارت در زدن ضربه آخر به وینیسیوس وارد می کنند اما ستاره برزیلی فصل 21-2020 را بسیار چشمگیر آغاز کرده است. او اخیراً در دیدار ابتدای هفته رئال مادرید در لالیگا مقابل لوانته گل اول تیمش را به شکلی زیبا به ثمر رساند تا نشان دهد که در بخش گلزنی نیز پیشرفت کرده است.

 

 

1534178

 

 

وینیسیوس حالا در مصاحبه ای از مهاجم فرانسوی رئال مادرید یعنی کریم بنزما به عنوان الگوی خود یاد کرده است. او در این باره گفت: " کریم الگوی من است و بازی در کنار او برایم یک افتخار محسوب می‌شود. ما همیشه درباره اینکه چگونه می توانم پیشرفت کنم یا اینکه او چگونه می تواند به من کمک کند، صحبت می کنیم.

 

وقتی به تیم آمدم خیلی من را نمی شناخت اما در عین حال کمک زیادی به من کرد. او هم اکنون نیز به این کار ادامه می دهد. به من می‌گوید که آرام باش و کمک می‌کند که بهترین تصمیمات را اتخاذ کنم. بازی در کنار کریم و همه بازیکنانی که در اینجا هستند یک رویاست. آنها می‌دانند که من خیلی گوش می دهم و از کمک هایشان استفاده می کنم."

 

 

1533338

 

 

وینیسیوس درباره شرایط حضور در رئال مادرید و هدفش در فصل جدید نیز گفت: " من در 18 سالگی به رئال مادرید آمدم و پیش از این فقط در برزیل بازی کرده بودم بنابراین همه چیز برایم جدید بود. اکنون اما به یک بازیکن دیگر تبدیل شده ام و مردم مادرید نیز برای درخشش در حال و آینده به من کمک می کنند‌. بزرگترین رویای من کسب سه گانه با رئال مادرید است و ما با تمام روح و قلب خود برای آن تلاش خواهیم کرد. همچنین فکر می‌کنم که ما در این فصل لیاقت رسیدن به چنین افتخاری را خواهیم داشت."

 

دیدگاه‌ها