کد خبر : 1712482 | 16 مهر 1399 ساعت 20:03 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوییس سوارز: غیبت کاوانی احساس می شود

لوییس سوارز، ستاره تیم ملی اورگوئه در مورد غیبت ادینسون کاوانی در ترکیب این تیم صحبت کرد.

لوییس سوارز: غیبت کاوانی احساس می شود

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان در سراسر جهان راهی اردو تیم های خود شده اند و به زودی رقابت های مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی پیگیری خواهد شد. تیم ملی اوروگوئه هفته آینده باید به مصاف اکوادور برود، اما کاوانی که نزدیک به هفت ماه است بازی نکرده در ترکیب این تیم حضور نخواهد داشت. لوییس سوارز، هموطن او ضمن اشاره به همین غیبت کاوانی، مدعی شد بازیکنان جانشین می توانند خلا نبود مهاجم جدید منچستریونایتد را پر کنند.

 

1534200

 

لوییس سوارز گفت: "بی شک غیبت بازیکنی مهم مانند ادینسون کاوانی در ترکیب تیم ملی اوروگوئه همیشه احساس خواهد شد. اما باید توجه داشته باشیم که بازیکنانی داریم که در اروپا در سطح بسیار خوبی قرار داشته و من مطمئن هستم که آنها به سرمربی نشان می دهند که آماده هستند.

 

بازی کردن در ترکیب تیم ملی اوروگوئه در مرحله مقدماتی همیشه هیجان انگیز است. شیلی همیشه یک حریف بسیار دشوار محسوب می شود و هر زمان که مسابقات انتخابی جدید آغاز می شود انتظارات متفاوتی وجود دارد. من چهره های جدید و همچنین چند بازیکن قدیمی در اردوی تیم ملی را می بینم، آنها بازیکنانی هستند که تجربه بالایی در عرصه بین المللی در کارنامه دارند."

دیدگاه‌ها