کد خبر : 1712497 | 16 مهر 1399 ساعت 21:55 | 149K بازدید | 2 دیدگاه

مدیریت کمدی بارتومئو؛

شاهکار دوباره بارسلونا در مورد فروش بازیکن!

آخرین شاهکار مدیریتی بارسلونا، انتقال آزاد رافینیا آلکانتارا به پاری سن ژرمن بود.

شاهکار دوباره بارسلونا در مورد فروش بازیکن!


به گزارش "ورزش سه"، جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا به شدت تحت فشار است و اگر حدود 1000 امضای دیگر علیه او جمع شود، بارتومئو مجبور به استعفا خواهد شد. او در این سالها اشتباهاتی بزرگ و عجیب در بازار نقل و انتقالات انجام داده و واگذاری رایگان رافینیا به پاری سن ژرمن یکی دیگر از خطاهای مهلک او در این شرایط مالی دشوار بوده است.

 

1533917

 

در ساعات پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی بود که پاری سن ژرمن اعلام کرد این هافبک برزیلی را به خدمت گرفته است. در واقع این انتقال هیچ عایده ای برای بارسلونا نداشت و تنها بندهایی برای تخصیص پاداش در این قرارداد در نظر گرفته شده است. اما جالب اینجاست رافینیا که بند آزادسازی 16 میلیون یورویی داشت، در طول تابستان پیشنهادهایی 12، 10 و 8 میلیون یورویی از تیم های دیگر داشت که مورد قبول بارسلونا قرار نگرفته بود.

 

در واقع طمع بارسلونا برای درآمدزایی از فروش رافینیا باعث شد در نهایت این باشگاه او را رایگان واگذار کند و اشتباهات گذشته مجدد تکرار شود. جالب اینجاست در همین تابستان بازیکنانی چون آرتورو ویدال و ایوان راکیتیچ نیز همین شرایط را داشتند و در حالیکه بارسلونا می توانست از فروش آنها درآمدزایی کند، تقریبا به صورت رایگان این باشگاه را ترک کردند. انتقال رافینیا موج شدیدی از انتقادات را نسبت به بارتومئو برانگیخته است.

 

مشکلات مالی یکی از دلایل اصلی عدم موفقیت بارسلونا در جذب بازیکنانی چون ممفیس دیپای، اریک گارسیا و جینی واینالدوم از لیست خرید سرمربی جدید این تیم یعنی رونالد کومان بود. اگر اگر این باشگاه در بحث فروش هوشمندانه تر عمل می کرد، شاید می توانست بخشی از نیازهای کومان را برآورده سازد.

دیدگاه‌ها