کد خبر : 1713603 | 23 مهر 1399 ساعت 00:28 | 347.6K بازدید | 57 دیدگاه

در انتظار تمرین با کاپیتان ها و جلسه با رسن؛

نامه خداحافظی بشار در سایه مخالفت یحیی!

ساعتی پس از خداحافظی اینستاگرامی‌ بشار رسن، باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی با تصمیم او مخالفت کردند.

نامه خداحافظی بشار در سایه مخالفت یحیی!

به گزارش ورزش سه، او این تصمیم را ۲۴ ساعت پس از بازگشتش از قطر به تهران را در حالی علنی کرد که امروز در گفتگو با خبرنگاران گفته بود که فردا تصمیمش درباره ماندن یا رفتن از پرسپولیس را خواهد گرفت‌.

 

بشار در پیام اینستاگرامی‌ ای که  منتشر کرد، ضمن خداحافظی از هواداران پرسپولیس، دلایلی برای اعلام این تصمیم نوشته که خلاصه آن نیاز خانواده به درآمد بیشتر از سوی اوست.

 

این بازیکن که بعد از بازگشت پرسپولیسی ها از قطر در دوحه مانده بود، در این کشور با نمایندگان یکی دو تیم به مذاکره نشسته و ظاهراً با تیم القطر به توافق رسیده تا با مبلغی حداقل دو برابر پرسپولیس به این تیم بپیوندد. ضمن این که به هر حال در این تیم قطری خبری از بدقولی های مالی نخواهد بود. چیزی که بشار به آن اشاره کرده و گفته: در سه سالی که در پرسپولیس بوده، بدون حقوق یا با حقوق، با مصدومیت و حتی بعد از فوت مادرش به عشق هواداران و با قلبش برای پرسپولیس بازی کرده است.

 

بشار در این استوری اعلام کرده که باوجود عمل کردن باشگاه به تعهداتش، به دلیل نیاز خانواده اش به درآمد بیشتر، از این باشگاه جدا خواهد شد. او از هواداران خواسته که در این باره کسی را مقصر ندانند.

 

اما دقایقی پس از این استوری بود که مدیر رسانه ای تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که آن ها با جدایی رسن مخالف هستند. همچنین صبح امروز یحیی گل‌محمدی گفت که بشار باید پیشنهاد تیم قطری را «فراموش کند».

 

این هافبک عراقی یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیم یحیی گل‌محمدی در دوران بعد از کرونا بوده و فرم عالی را در چند ماه اخیر نشان داده و همچنین در مسابقات آسیایی نیز جزو بهترین های پرسپولیس بود. اتفاقی که سبب شده تا تیم های قطری نیز به او علاقه مند شوند. قائدتا جدایی او ضربه ای محکم به تیم یحیی گل‌محمدی است که در تاریخ ۲۹ آذر باید به مصاف قهرمان شرق آسیا برود و به همین دلیل است که گل‌محمدی به شکلی صریح با آن مخالفت کرده است.

 

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حضور کاپیتان های این تیم برگزار می‌شود اما حالا هواداران منتظر حضور بشار رسن هستند. او یک جلسه دیگر با مهدی رسول پناه خواهد داشت و باید دید که باتوجه به اعلام نیاز گل‌محمدی به او و مخالفت باشگاه پرسپولیس با جدایی اش، وی چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها