کد خبر : 1713608 | 23 مهر 1399 ساعت 01:22 | 62.7K بازدید | 6 دیدگاه

بحران؛ روزگار پرسپولیس بعد از صعود به فینال آسیا!

اعلام خبر جدایی بشار رسن از پرسپولیس همان خبر ترسناکی بود که البته با توجه به شایعات قوی از قطر و عراق هواداران پرسپولیس انتظارش را داشتند!

بحران؛ روزگار پرسپولیس بعد از صعود به فینال آسیا!

به گزارش "ورزش سه" پس از صعود سرخ‌پوشان پایتخت به فینال لیگ قهرمانان که با گذر از متمول‌ترین تیم‌های غرب آسیا اتفاق افتاده بود، کمترین انتظار آن بود که این تیم با توجه به روحیه خوب خود ، پس از استراحتی کوتاه مدت بدون کمترین حاشیه ممکن استارت کار خود را برای فصل جدید رقابت ها و از همه مهم‌تر آماده سازی کامل برای فینال آسیا بزند. همچنین گمان می‌رفت که مسئولان این تیم تمام هم و غم خود را برای بخشش سه بازیکن محروم خود یعنی عیسی آل کثیر ،وحید امیری و احسان پهلوان به کار بگمارند تا یحیی گل‌محمدی با کمترین دغدغه ممکن تلاش خود را برای کسب اولین عنوان قهرمانی آسیا در تاریخ تیم پرسپولیس به کار بگیرد.

 

اما در کمال تعجب پس از بازگشت پرسپولیس از اردوی قطر، حاشیه های این تیم آغاز شد و هیچ کدام از مسئولان این تیم نتوانستند که آرامش را به اردوی تیم موفق خود باز گردانند. 

 

 

 


برگزاری اولین جلسه تمرینی تنها با 11 بازیکن، ادامه روند تمرینات با اعتصاب بازیکنان، نارضایتی شجاع خلیل زاده و خبرهای ضد و نقیض درباره فسخ قرارداد او و بعضی دیگر از بازیکنان تیم، خبر احتمالی پیوستن نادری به استقلال، احتمال جرایم سنگین‌تر با توجه به عدم پرداخت مطالبات برانکو و حالا خبر جدایی بشار رسن هیچ نشانی از شرایط یک تیم برنده ندارد !

 

آژیر قرمزی که از چندین روز پیش در اردوگاه قرمزپوشان به صدا در آمده حالا با صدای بلند به گوش همگان رسیده و این تکه ای بزرگ از بحرانی است که بر کلیت فوتبال ایران و مدیریت عجیب و غریبش سایه انداخته است.

دیدگاه‌ها