کد خبر : 1713617 | 23 مهر 1399 ساعت 01:44 | 18.2K بازدید | 3 دیدگاه

یوواخیم لوو: حداقل هدف آلمان نیمه نهایی است

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان به آینده تیمش امیدوار است.

یوواخیم لوو: حداقل هدف آلمان نیمه نهایی است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان امشب در خانه نیز نتوانست مقابل سوئیس به برتری دست یابد و در دیداری که همیشه از حریف عقب بود، در نهایت به تساوی 3-3 دست یافت. یوواخیم لوو پس از پایان بازی مدعی شد این تیم با کمی پیشرفت می تواند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 

1535641

 

یوواخیم لوو گفت: "تیم ملی آلمان در پیاده کردن سیستم با سه دفاع و چهار دفاع پیشرفت کرده و ما باید قادر باشیم در این تغییرات خوب عمل کرده و قادر به انتقال باشیم. از نظر من این تیم پتانسیل زیادی دارد و اگر ما راهی تورنمنتی شویم، مانند همیشه حداقل هدف آلمان راهیابی به مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

 

از نظر من این تیم یک پتانسیل واقعی و حقیقی دارد و اگر چند مورد را اصلاح کنیم، می توان به آینده امیدوار بود. بازی امشب مقابل تیم ملی سوئیس فوق العاده پرفشار دنبال شد و هر دو تیم در میدان ریسک فراوانی انجام دادند. البته هم ما و هم سوئیس اشتباهات زیادی هم مرتکب شدیم. ما بازی را خوب آغاز نکرده و در شرایط بدی وارد زمین شدیم، اما پس از آن قدرت ذهنی بسیار خوبی از خود نشان دادیم. از نظر من قطعا شرایط مثبت است، اما ما در خط دفاعی مرتکب اشتباهاتی نیز شدیم."

 

اولاف تون، ملی پوش سابق آلمان پس از این مسابقه به انتقاد از شرایط تیم ملی آلمان پرداخته و پس از رقابت های یوروی سال آینده خواستار استعفای یواخیم لوو شده است. سرمربی تیم ملی آلمان در این رابطه گفت: "من این صحبت ها را نشنیده و نخوانده ام. برایم مهم نیست که اولاف تون چه می گوید."

دیدگاه‌ها