کد خبر : 1713725 | 23 مهر 1399 ساعت 18:12 | 197.5K بازدید | 3 دیدگاه

اعلام وفاداری هافبک پرسپولیس به باشگاه

ماجرای عجیب فحاشی پیج‌های هواداری به کمال

هافبک دفاعی پرسپولیس به ماجرای درخواست جدایی و ارسال فسخ قرارداد به باشگاه واکنش نشان داد.

ماجرای عجیب فحاشی پیج‌های هواداری به کمال

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ماجرای بشار رسن و شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا نیز دیگر بازیکنی بود که از ساعاتی قبل شایعات مربوط به فسخ قراردادش شدت گرفت. در این خصوص برخی در فضای مجازی با انتشار شایعاتی در اینباره مدعی شدند که این بازیکن با ارسال نامه‌ای به باشگاه فرصت هشت روزه برای تسویه حساب داده که در غیر این صورت با درخواست فسخ او همراه خواهد شد.

 

کامیابی نیا با ابراز بی اطلاعی نسبت به این موضوع به خبرنگار ما می گوید: وقتی از تمرین برگشتم با توجه به فشاری که بود استراحت کردم و وقتی بیدار شدم با انبوهی از فحاشی مواجه شدم. منبع را که دنبال کردم دیدم مربوط به شایعه درخواست جدایی‌ام است. واقعا نمی‌دانم باید چه بگویم. متاسفانه در فضای مجازی شایعه می‌سازند و برخی از شرایط کنونی باشگاه سواستفاده می‌کنند و دست به چنین اقدامی می‌زنند.

 

وی ادامه داد: مسلما بعد از موفقیت‌هایی که طی مدت اخیر به دست آوردیم بهترین چاره برای برخی همین ایجاد حاشیه و برهم زدن بیشتر شرایط باشگاه و آسیب به آن است. من اما الان خیلی واضح می‌گویم که هرگز فسخ نخواهم کرد و اصلا به خودم چنین اجازه‌ای نمی‌دهم. یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و با افتخار اینجا خواهم ماند. اینکه می‌گویند هشت روز به باشگاه فرصت داده‌ام و نامه فسخ فرستاده‌ام یک دروغ بزرگ است. 3-2 باشگاه به من لطف داشتند و پیشنهاد دادند اما همانطور که گفتم یک فصل دیگر قرارداد دارم و با افتخار اینجا حاضر خواهم بود و امیدوارم بتوانیم در کنار هواداران بار دیگر اتفاقات شیرینی را جشن بگیریم.

 

هافبک سرخ‌ها البته گلایه‌ای نیز نسبت به باشگاه دارد: به هر حال یک سری دلخوری وجود دارد اما می‌توان در باشگاه حل کرد. در این 2 روز که تمرین نیامدیم تنها یک دلیل داشت و آنکه می‌خواستیم کنار هواداران از تیم دفاع کنیم و مسوولان به خودشان بیایند و حرکتی در راستای پایان دادن به مشکلات داشته باشند. می‌خواستیم تکلیف باشگاه را بدانیم اما دیدیم اگر به همین روند ادامه بدهیم اوضاع بدتر می‌شود.

 

وی ادامه داد: شرایط باشگاه اصلا خوب نیست و یک سری در فضای مجازی به نحو احسن از این موضوع سواستفاده می‌کنند. من نه فسخ قرارداد کردم و نه فرصتی دادم. باشگاه می‌تواند شهادت بدهد و اگر موضوعی باشد باید نامه‌ام در باشگاه وجود داشته باشد. هرگز به خودم اجازه چنین کاری نمی‌دهم. باشگاه به تعهدات مالی خود عمل کرده اما شروع فصل جدید است و انتظار داریم طبق قرارداد جدید عمل شود. نمی‌خواهیم قراردادمان اضافه شود.

 

کامیابی نیا درباره بحث مربوط به آپشن قراردادها نیز گفت: بحث درباره آپشن زیاد شده اما یک نکته ای بگویم. می‌توانید قرارداد بازیکنان ما را با دیگر تیم‌ها مقایسه کنید. آقای سعادتی مدیرعامل استقلال مگر همین چند وقت پیش تنها درباره دیاباته صحبت نکرد و خود ایشان درباره عدد قراردادش حرف نزد؟ اصلا نمی‌خواهم درباره تیم‌های دیگر حرف بزنم اما عدد قرارداد ما خیلی پایین‌تر از دیگر تیم‌هاست و تنها آپشن قرارداد دارد. آن هم که شاید دست ما نمی‌آمد اما بازیکنان زحمت کشیدند و تلاش کردند و بر پایه نتایج و عملکرد خوب این بخش را از آن خودمان کردیم. الان هم هیچ مشکلی وجود ندارد و قابل حل شدن است. اما یک سری اگر بخواهند سواستفاده کنند و ما را جلوی هواداران قرار دهند درست نیست.

 

هافبک سرخ‌ها در ادامه ابراز گلایه‌اش نسبت به اتفاقات و شایعات شکل گرفته گفت: چیز عجیب این است که از ظهر در صفحه‌ام فحاشی می شود و بعد متوجه شدم یک سری پیج که به دنبال کاسبی هستند نه اینکه کمک کنند به باشگاه، این روزها بیشتر از همیشه به دنبال سواستفاده هستند. امروز این ماجرا را توضیح دادم. ما در زمین با تمام وجود کار کردیم و همه از جان مایه گذاشتند. دلخوری ها طبیعی است و بازیکنان دوست دارند با روحیه خوب وارد مسابقات شوند.

 

کامیابی نیا در بخش پایانی حرف‌هایش گفت: یک سری حرف ها زده می شود که جای تاسف دارد. اینکه می گویند از قراردادشان راضی نیستند که اصلا درست نیست. پول برانکو یک معضل بزرگی شده و ما واقعا نمی دانیم پول برانکو کی تمام می‌شود. با این حال امیدوارم هر چه زودتر مشکلات تیم حل شود. ما فینالیست آسیا شده‌ایم. یک افتخار تاریخی پیش روی ما قرار دارد و الان همه باید پای کار باشند و کمک کنند تا با حل مشکلات در مسیر موفقیت قرار گیریم. قطعا خودم بیش از هر کس دیگری با درک این شرایط و افتخار بزرگ به دنبال این خواهم بود که از این شایعات و حواشی فاصله بگیرم و در کنار هواداران یک موفقیت بزرگ را برای همیشه جشن بگیریم.

 

دیدگاه‌ها