کد خبر : 1713748 | 23 مهر 1399 ساعت 20:19 | 107.4K بازدید | 127 دیدگاه

مدیریت یا ستاره ها و سرمربی؟

شما بگویید: در بحران پرسپولیس طرف که هستید؟

باشگاه پرسپولیس در روزهایی که باید خود را آماده حضور موفق در فینال لیگ قهرمانان آسیا کند، با بحرانی عجیب و غریب دست به گریبان است.

شما بگویید: در بحران پرسپولیس طرف که هستید؟

به گزارش ورزش سه، با اتمام رقابت های آسیایی و بازگشت تیم فوتبال پرسپولیس از قطر و در شرایطی که تمرینات سرخپوشان در دور اول با حداقل نفرات برگزار شده، بحث های جدیدی در اطراف تیم در گرفته و اختلاف های کهنه بین تعدادی از بازیکنان، مدیریت باشگاه، سرمربی و سرپرست سر باز کرده است.

 

از یک سو شجاع خلیل زاده مدافع تازه ملی پوش شده سرخ ها به دنبال امضای قراردادی جدید و هم‌طراز کردن رقم دستمزد خود با بازیکنان جدید است و از سوی دیگر پیشنهاد جدی بشار رسن از کشور قطر و نارضایتی بوژیدار رادوشوویچ، وضعیت پرسپولیس در رختکن را بحرانی کرده است. جدایی محمد انصاری و محسن ربیع خواه با تصمیم یحیی گل‌محمدی و همچنین درخواست سرمربی سرخ ها برای نو کردن قرارداد خود، باشگاه را در موقعیت سختی قرار داده است.

 

اگرچه حالا کاپیتان ها به تمرین برگشته‌اند اما در زیر پوست این آرامش نسبی، تنش و التهابی عمیق نقش بسته است. مدیریت باشگاه قصد ندارد با ایجاد تعهد بیشتر، وضعیت مالی باشگاه را سخت تر کند و همین موضوع شاید سبب شود تا دوباره بازیکنان شورش قبلی را از سر بگیرند.

 

باشگاه پرسپولیس از فقدان منابع مالی لازم رنج می‌برد و همچنین با پرونده بازیکنان و مربیان خارجی دست به گریبان است؛ پرونده برانکو اگرچه رو به اتمام است اما خیلی زود حکم ماریو بودیمیر و گابریل کالدرون به قسمت ورودی ایمیل باشگاه پرسپولیس خواهد رسید و دوباره باشگاه را زیر تعهد خواهند برد.

 

اما از سوی دیگر رسول پناه مدیرعامل تیمی است که به فینال آسیا رفته و در تمام عرصه های عملکرد موفقیت آمیزی داشته. بنابراین برای بسیاری، این توقعات مالی کادرفنی و بازیکنان، قابل تامل به نظر می‌رسد.

 

در این بین هواداران پرسپولیس جایگاه خاص خود را دارند؛ آن ها که عامل اصلی حضور اسپانسرهای مختلف در باشگاه هستند و تلاش دارند تا با کمپین های مجازی و تجمعات در مقابل وزارت ورزش، مجلس و باشگاه، اعمال نفوذ کنند.

 

شما به عنوان هوادار پرسپولیس یا فوتبال ایران، در کجای ماجرای ایستاده‌اید و تصور می‌کنید حق با چه کسی است؟ مواضع طرفین نشان می‌دهد که حالا دو جبهه تشکیل شده؛ کادرفنی و بازیکنان که خود را برای قرارداد مالی جدید محق می‌دانند و کادر مدیریتی که باتوجه به منابع محدود نمی‌خواهند زیر تعهدی جدید بروند.

 

نظرتان را برایمان بنویسید؛ در قسمت دیدگاه ها میتوانید تبادل نظر کنید.

دیدگاه‌ها