کد خبر : 1713854 | 24 مهر 1399 ساعت 15:11 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر هندبال؛ نخستین پیروزی سپاهان ثبت شد

تیم هندبال سپاهان در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور توانست حریف خود را شکست دهد.

لیگ برتر هندبال؛ نخستین پیروزی سپاهان ثبت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، ششمین و آخرین روز از مرحله اول لیگ برتر هندبال کشور امروز در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تهران آغاز شد. امروز سپاهان و پرواز هوانیروز مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با پیروزی نماینده اصفهان خاتمه پیدا کرد. 

 

سپاهان در این مسابقه توانست با نتیجه 31 بر 21 حریف خود را از پیش رو بردارد و نخستین پیروزی خود را جشن بگیرد. به این ترتیب تیم پرواز هوانیروز بدون پیروزی به کار خود در مرحله اول رقابت ها خاتمه داد.

 

سی و سومین مرحله از مسابقات لیگ برتر هندبال مردان از 19 مهرماه با حضور 12 تیم آغاز شد. این مسابقات قرار است در 6 روز، به صورت متمرکز و به میزبانی تهران سالن شهید سردار سلیمانی برگزار شود.

 

صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران، فولاد مبارکه سپاهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ستارگان دشتستان، فراز بام خائیز دهدشت، زغال سنگ طبس، ذوب آهن اصفهان، کیمیا کاشت کردستان، پرسپولیس بهبهان، پاس ناجا قم، پرواز هوانیروز تیم‌های حاضر در این دوره از لیگ برتر هندبال هستند.

 

 

گروه بندی تیم‌ها در لیگ برتر هندبال مردان به شرح زیر است:

 

گروه A: پرسپولیس بهبهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، پاس ناجا قم، ذوب آهن اصفهان، نفت و گاز گچساران و ستارگان دشتستان

گروه B: کیمیا کاشت کردستان، فراز بام خائیز دهدشت، پرواز هوانیروز، مس کرمان، فولاد سپاهان اصفهان و زغال سنگ طبس

دیدگاه‌ها