کد خبر : 1713892 | 24 مهر 1399 ساعت 18:20 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

شجاع و رسن باید حفظ شوند و یحیی تنها نماند

پیوس: حق هوادار تیم فینالیست استرس نیست!

پیشکسوت پرسپولیس مدعی است در شرایط کنونی باید حمایت همه جانبه برای قهرمانی آسیا شکل گیرد و این تیم از کانون حواشی دور شود.

پیوس: حق هوادار تیم فینالیست  استرس نیست!

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اوضاع این روزهای این تیم می‌گوید: همه ما از نتایج تیم خوشحال بودیم. انتظار این بود که این شادی تداوم داشته باشد و تیم بلافاصله بعد از حضور در ایران، در مرحله آماده سازی ذهنی و بدنی برای فینال قرار داشته باشد اما متاسفانه شرایطی که شاهد هستیم کاملا متفاوت و نگران کننده است.

مهاجم گلزن سال‌های دور پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت: این باور کردنی نیست که تیم به فینال مسابقات برسد و اوضاع به این شکل باشد. یحیی صحبت جالبی در اینباره داشته که با پرسپولیس مثل یک تیم یتیم برخورد می‌شود. این حواشی و مشکلات را زمانی باید می دیدیم که یک ناکامی بزرگ رقم می‌خورد نه اینکه به فینال رسیده باشد. همین است که می‌گویم انگار در خواب هستیم و کابوس می‌بینیم وگرنه در بیداری باید تیم با حضور در فینال یک شرایط ایده آل را پشت سر بگذارد و خود را برای دستیابی به جام طی فرصتی که باقی مانده آماده کند. 

 

پیوس در ادامه گفت: یک روز بحث بشار رسن است و روز دیگر شجاع خلیل زاده. یک روز بحث نادری است و روز دیگر نارضایتی بازیکنان و عدم حضور در تمرین. این اوضاع اصلا خوب نیست. پرسپولیس باید به بهترین شکل برای دستیابی به جام آسیایی خود را آماده کند و هیچ نگرانی برای کادرفنی شکل نگیرد اما نمی دانم واقعا در این باشگاه چه خبر است که همه چیز در حال فروپاشی قرار دارد. 

 

1499448

 

وی با درخواست حفظ سرمایه‌های تیم گفت: هیچکس به این فکر نمی‌کند که در فینال احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل کثیر حضور ندارند و جدایی برخی دیگر از بازیکنان می‌تواند یک شکست بزرگ برای باشگاه محسوب شود. حریفان غربی را به هر شکلی بود با غیرت و تعصب و تدابیر فنی بردیم. اما مسلما فرصت بزرگی در اختیار حریفان شرقی قرار دارد تا با علم کامل نسبت به پرسپولیس یک ناکامی بزرگ دیگر را برای فوتبال ما شکل دهند. خلیل زاده در پرسپولیس یک بازیکن قابل اعتنا محسوب می‌شود و شما کدام بازیکن دیگر را می‌توانید با او مقایسه کنید. بشار رسن هم همینطور. نباید این سرمایه‌ها به آسانی از دست بروند. هواداران پرسپولیس چه گناهی کرده‌اند که علیرغم موفقیت‌های تیم یک لحظه نتوانند خوشحال باشند؟ از وزیر می‌خواهیم به عنوان مسوول تیم، تصمیمی درست گرفته و مشکلات تیم را کاهش دهد.

 

پیوس در رابطه با این ادعای خود گفت: طی این سال‌ها همواره گفته شده که وزیر در موفقیت‌های تیم نقش داشته. به عنوان کسی که در نزدیکی فوتبال هستم و به هرحال از اخبار تیم آگاه هستم هیچ پوئن اضافه‌ای به پرسپولیس ندیده‌ام. اما انتظار داریم اکنون که تیم در فینال آسیا قرار دارد با یک تصمیم مدیریتی درست، مانع از این شوند که این فرصت فوق العاده برای دستیابی به جام به سادگی از دست بازیکنان و کادرفنی که تلاش زیادی برای حضور در این مرحله داشته‌اند، از دست برود.

دیدگاه‌ها