کد خبر : 1713895 | 24 مهر 1399 ساعت 18:44 | 55.8K بازدید | 1 دیدگاه

یک اتفاق تکراری برای مسی در کولیسئوم؟ (عکس)

لیونل مسی عصر روز گذشته به بارسلونا بازگشت و شنبه با بارسلونا دیدار حساسی مقابل ختافه خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که از سه بازی اول خود در لالیگا هفت امتیاز کسب کرده، شنبه پیش رو باید به زمین ختافه برود. دیداری همیشه دشوار برای آبی اناری ها.

لیونل مسی پس از دو بازی سنگین با آرژانتین روز گذشته به بارسلونا بازگشت و تا قبل از بازی با ختافه تنها در دو جلسه تمرینی شرکت خواهد کرد. تردید در این است که مسی در این بازی از ابتدا به میدان خواهد رفت یا اینکه کار را از روی نیمکت شروع می کند.

این اولین تصمیم فنی بزرگ رونالد کومان در قبال مسی خواهد بود. پیش از این مسی 2 بار پس از وقفه بازی های ملی مقابل ختافه نیمکت نشین بوده و اگر شنبه هم نیمکت نشین باشد، مجموعا چهارمین نیمکت نشینی او در ورزشگاه کولیسئوم ختافه خواهد بود. یک اتفاق تکراری برای فوق ستاره آرژانتینی.

 

بازی برابر بولیوی در ارتفاعی کوهستانی به خصوص فشار سنگینی را به مسی وارد کرد. او در سه بازی گذشته بارسا نیز 270 دقیقه در میدان بود و باشگاه کاتالان در 10 روز آتی باید 4 بازی سنگین برابر ختافه، فرانس واروژ، رئال مادرید و یوونتوس برگزار کند. دو بازی برابر رئال و یووه دشواری های خاص خود را دارند و به همین دلیل شاید کومان ترجیح دهد حداقل یک نیمه به مسی برابر ختافه استراخت بدهد. 

 

 

1535939

دیدگاه‌ها