کد خبر : 1713925 | 24 مهر 1399 ساعت 23:22 | 75.9K بازدید | 1 دیدگاه

کریستین ویری

زلاتان با سیگاری گوشه لب در دربی میلان بازی می‌کند!

کریستین ویری می‌گوید نگرانی بابت سلامتی زلاتان بی‌مورد است و او روز شنبه در دربی میلان با پیراهن آث میلان بازی خواهد کرد.

زلاتان با سیگاری گوشه لب در دربی میلان بازی می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، کریستین ویری ستاره سابق اینترمیلان می‌گوید نگرانی های اخیر بابت سلامتی زلاتان ابراهیموویچ ستاره این روزهای آث میلان بی مورد است و او شک ندارد ایبرا در دربی روز شنبه شهر میلان بازی خواهد کرد و خواهد درخشید.

 

1536060

 

زلاتان سال گذشته از آمریکا به میلان بازگشت. او در شروع فصل جاری هم سه گل برای روسونری به ثمر رساند. اما ماه گذشته میلادی در آستانه دیدار میلان در لیگ اروپا نتیجه تست کرونای زلاتان مثبت اعلام شد و او وارد قرنطینه شد. او دیدار بعدی میلان مقابل ریو آوه را هم از دست داد.

 

اما در آستانه دربی شهر میلان که روز شنبه بین دو تیم آث میلان و اینتر برگزار می‌شود ویری گفت: " زلاتان هر روز دارد تردمیل را خرد می کند. کسی که می‌گوید ویروس کرونا اشتباه کرده که فکر کرده می‌تواند او را به چالش بکشد نشان می‌دهد ذهنیتی دارد که از همه قوی تر است. باور کنید، زلاتان با سیگاری گوشه لب در دربی بازی خواهد کرد! "

 

1536059

 

ویری در ادامه گفت: " تجربه زلاتان آنقدر بالا است که هیچکس به پایش نمی رسد. تکنیک، بازی خوانی، شم گلزنی، پاسهای گل هم که با تجربه جمع بزنید تا بفهمید با چه بازیکنی روبرو هستیم. او در یک بازی باعث می‌شود سطح کیفی همه بالاتر برود".

 

 

دیدگاه‌ها