کد خبر : 1714009 | 25 مهر 1399 ساعت 18:59 | 205.1K بازدید | 6 دیدگاه

حضور نمازی کادرفنی استقلال را به چالش می کشد؟

استقلال و یک لیگ برتر سرمربی روی نیمکت!

موضوع اضافه شدن امید نمازی به کادرفنی پر و پیمان استقلال حواشی زیادی ایجاد کرده است؛ حالا نگرانی هایی درباره ایجاد تنش میان مربیان این تیم هم وجود دارد.

استقلال و یک لیگ برتر سرمربی روی نیمکت!

به گزارش "ورزش سه"، حضور مربیان پرتعداد در کادرفنی استقلال بعد از سرمربیگری محمود فکری یکی از چالش های اصلی آبی ها طی روزهای گذشته بوده است. فکری بعد از انتخابش تعداد زیادی از بازیکنان سابق استقلال را به کادرفنی تیمش اضافه کرد.حتی کار به جایی رسید که 4 سرمربی در این کادر حضور پیدا کنند. پرویز مظلومی به عنوان سرپرست، محمود فکری به عنوان سرمربی، صمد مرفاوی به عنوان مربی و نصرالله عبداللهی به عنوان مدیرفنی 4 نفری هستند که سابقه هدایت استقلال را دارند و الان به طور همزمان در کادرفنی حضور یافته اند.


از سوی دیگر نفراتی مثل آرش برهانی، سعید عزیزیان، حنیف عمران زاده، سیروس دین محمدی، علی شیخ الاسلامی و ... هم از جمله افرادی هستند که در کادرفنی استقلال حضور دارند. اینکه این تعداد مربی و نام بزرگ در کنار هم باشند اتفاق خوبی برای استقلال است اما می تواند در آینده حاشیه ساز هم بشود. با این حال فکری تصمیم گرفت از یک شورای عریض و طویل در  کادر خود استفاده کند و تبعات احتمالی آن را هم به عهده گرفته است.

 

1536185


در چنین شرایطی که بحث بر سر تعداد زیادی اعضای کادرفنی استقلال بالا گرفته اما یک نام دیگر هم برای اضافه شدن به کادرفنی مطرح شده؛ امید نمازی. دستیار سابق کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال که مدتی هدایت ذوب آهن را برعهده داشت، مثل اکثر دوران مربیگری خود این روزها هم در آمریکا حضور دارد و کارش را جلو می برد.


او با تیم های پایه فدراسیون فوتبال آمریکا قرارداد دارد و این قرارداد تا پایان سال 2021 ادامه دارد اما گزینه اول محمود فکری برای اضافه شدن به کادرفنی است. مساله مهم درباره امید نمازی این است که او فقط در صورتی قبول می کند به کادر استقلال اضافه شود که دستیار اول فکری باشد. فکری طی روزهای گذشته صحبت هایی را با امید نمازی و برخی دوستان مشترک انجام داده و از او خواسته به استقلال بیاید. حتی روز گذشته فکری با امید علی دفتری مربی ایرانی ساکن آمریکا نیز دیدار داشت و گفته می شود از او خواسته نمازی را برای حضور در کادرفنی راضی کند. البته یک شایعه عجیب هم در این خصوص وجود دارد که یکی از گزینه‌های فکری برای دستیار اولی خود دفتری باشد البته این موضوع هنوز توسط هیچ کس تایید نشده است.


مساله دیگر در این خصوص این است که اگر نمازی یا هر مربی دیگری به کادر استقلال اضافه شود، شاید دلخوری هایی ایجاد شود. نمازی در حالی شرط گذاشته دستیار اول و تمرین دهنده استقلال باشد که در کادرفنی کنونی صمد مرفاوی حضور دارد که خودش سابقه سرمربیگری این تیم را دارد. مرفاوی که خودش حتی سرمربی فکری هم بوده برای کمک به استقلال قبول کرده دستیار او باشد اما بعید او به کمتر از دستیار اولی راضی شود. خصوصا حالا که پست مدیریت فنی استقلال نیز به نصرالله عبداللهی داده شده است. حال اگر نمازی هم به کادرفنی استقلال اضافه شود، عملا 5 سرمربی در یک کادرفنی حضور دارند که می تواند مشکلات بعدی را به وجود بیاورد.


از سوی دیگر در کادرفنی کنونی استقلال نفرات دیگری هم حضور دارند که سالها پیراهن این تیم را پوشیدند و نفرات محبوبی هستند. شاید فکری به دنبال این است که با اضافه کردن یک مربی تئوریسین و نفرات باتجربه بسیار بار فنی کادرش را بالا ببرد اما این اقدام او می تواند حواشی ای را ایجاد کند.سرمربی جوان استقلال باید خیلی باهوش باشد که بتواند شورای فنی خود را کنترل کرده و اجازه ندهد اتفاق بدتری بیفتد. باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون کادرفنی استقلال رخ می دهد.

دیدگاه‌ها