کد خبر : 1714057 | 26 مهر 1399 ساعت 11:41 | 51.8K بازدید | 1 دیدگاه

ناشناخته ترین تیم لیگ بیستم با ۹۰ درصد تغییر!

تیم ماشین سازی تبریز با تغییرات بسیار زیاد، ناشناخته ترین لیگ بیستم خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، تیمی که فصل گذشته ستاره های جوانی را در اختیار داشت، حالا با جدایی تمامی این بازیکنان مواجه شده و برای جایگزینی آن ها، به سراغ بازار لیگ رفته است؛ همان بازاری که سرمربی خود یعنی وحید بیاتلوی ۳۳ ساله را از آن خریدند و سپس بازیکنانی اغلب ناشناخته را به خدمت گرفتند.

 

لیست خروجی بلند بالای سبزپوشان تبریزی، به این شرح است: «حامد لک، علیرضا حیدری، محمد مسلمی پور، مسیح زاهدی، عزیز معبودی، فردین عابدینی، علی آل کثیر، فرید کریمی، قائم اسلامی خواه، شاهین توکلی، محمد خرم الحسینی، محمد قادری و بابک مرادی.» البته این تنها نام بازیکنان مشهور جدا شده از ماشین سازی است که فصل گذشته در ترکیب این تیم به میدان می‌رفتند.

در فهرست ورودی تنها سه چهار نام آشنا دیده می‌شود: «محمد باقر صادقی، ابوالفضل رزاق پور، مهدی مومنی، اکبر آفاقی، ایمان باصفا و بهمن سالاری.» دیگر خریدها از لیگ یک هستند و بیاتلو تیمی جوان و کم هزینه را برای ماشین سازی بسته است؛ تیمی که باید دید ماموریت بقا در لیگ برتر را به چه شکلی اجرا خواهد کرد.

 

1536264

 

در این عکس تیمی به ترتیب از سمت چپ ایستاده «ابوالفضل رزاق پور، سیروس صادقیان، سیدمحمد حسینی، شهرام صالاری، مهدی اسلامی، ایمان با صفا و از سمت چپ نشسته اصغر نصیری، وحید نعمتی، اتابک زارعی، فرشاد اسدی و اکبر آفاق» حضور دارند.

 

ماشین سازی در دو فصل گذشته تا آخرین هفته ها جزو تیم هایی بود که احتمال سقوطشان وجود دارد اما این بار شاید عامل انگیزه و جوانی، نتایج دیگری را رقم بزند؛ هرچند که احتمال دیگر، نتایجی عجیب است که نماینده تبریز در لیگ برتر را کاهش می‌دهد.

دیدگاه‌ها