کد خبر : 1714096 | 26 مهر 1399 ساعت 15:25 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

تغییرات در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری ادامه دارد

معرفی جانشین تاماش آیان در فروردین 1400

بعد از تغییرات مداوم در راس فدراسیون جهانی وزنه برداری، قرار است در فروردین 1400 به صورت رسمی برای انتخاب رییس جدید رای‌گیری شود.

معرفی جانشین تاماش آیان در فروردین 1400

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون جهانی وزنه برداری روزهای آشفته‌ای را پشت سر می‌گذارد. بعد از برکناری پاپاندریا از ریاست موقت، نایب رییس تایلندی فدراسیون جهانی که جای او را گرفته بود هم به خاطر انتقادهای زیادی صورت گرفته، بعد از دو روز کنار رفت! از آنجایی که تایلند به خاطر دوپینگ های گسترده با محرومیت مواجه است، انتخاب این فرد تایلندی به عنوان رییس موقت با انتقادهایی همراه شد.
هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری در ادامه تغییرات متوالی خود این بار مایکل ایرانی از بریتانیا را به عنوان رییس موقت معرفی کرد.


در روزهای اخیر نیز هم پاپاندریا از هیات اجرایی کناره‌گیری کرد و هم آنتونی اورسو، رییس کنفدراسیون قاره اروپا استعفای خود را از هیات اجرایی فدراسیون جهانی اعلام کرد.


حالا بعد از چند روز جنجالی، هیات اجرایی فدراسیون جهانی تاریخ کنگره جهانی را اعلام کرده تا در آن نشست بالاخره از جانشین تاماش آیان،‌رییس مجارستانی رونمایی شود.


قرار است در این کنگره که 4 تا 7 فروردین سال 1400 در لوزان سوییس یا استانبول ترکیه برگزار می‌شود، تکلیف رییس جدید و اعضای هیات اجرایی با رای‌گیری مشخص شود.

دیدگاه‌ها