کد خبر : 1714098 | 26 مهر 1399 ساعت 15:43 | 19K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش؛

تصمیم نهایی رئال برای تمدید با لوکا مودریچ

در اسپانیا معتقدند رئال مادرید به زودی پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله به لوکا مودریچ ارائه خواهد داد.

تصمیم نهایی رئال برای تمدید با لوکا مودریچ

به گزارش "ورزش سه"، لوکا مودریچ از تابستان 2013 برای رئال مادرید بازی می کند. ستاره کروات با رئال به تمام افتخارات ممکن دست یافته و سال 2018 توانست فاتح توپ طلا نیز شود.

از قرارداد مودریچ تنها یک سال باقیمانده و خبری از تمدید قرارداد نیست. آخرین بار او تابستان 2018 بود که قراردادش را تمدید کرد. مودریچ در 35 سالگی همچنان در خط میانی رئال یک وزنه بزرگ محسوب می شود.

 

 

1534150

 

 

مودریچ که از قراردادش با رئال کمتر از یک سال دیگر باقیمانده، به جدایی فکر نمی کند. رویای او بازنشستگی برای رئال است و این را در مصاحبه هفته گذشته اش با کوپه نیز تکرار کرد. مودریچ که دو سال پیش چیزی تا پیوستن به اینتر فاصله نداشت، در نهایت ماندنی شد و حالا به تنها چیزی که فکر نمی کند ترک رئال است.

 

اخیرا مارکا ادعا کرد مودریچ از طریق مدیر برنامه هایش به باشگاه رئال اطلاع داده است که برای تمدید حاضر است از بخشی از دستمزدش صرفنظر کند تا با کاهش دریافتی خود بتواند سال های باقیمانده از فوتبالش را نیز در رئال بماند.

 

 

1503261

 

 

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی موضع رئال در قبال تمدید با مودریج مثبت است و قراردادی یک ساله به وی پیشنهاد خواهد شد که قابل تمدید سال به سال خواهد بود. هدف مودریچ بازی در رئال تا جام جهانی 2022 و سپس احتمالا خداحافظی از فوتبال است. او در جام جهانی قطر در آستانه 37 سالگی خواهد بود.

هرچند مودریچ به سال های پایانی فوتبالش نزدیک می شود ولی از سطح بازی او کاسته نشده و رئال نیز این را به خوبی می داند که حفظ این ستاره کروات حتی در این سن و سال بالا هم منفعتی بیشتر از جدایی او خواهد داشت.

دیدگاه‌ها