کد خبر : 1714115 | 26 مهر 1399 ساعت 16:56 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

صدرنشینی قاطعانه در اسکاتلند؛

سلتیک0-2رنجرز؛ فریادِ جرارد در روز توقف لیورپول!

شاگردان استیون جرارد با کسب پیروزی شیرین در دربی گلاسکو، جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کردند.

سلتیک0-2رنجرز؛ فریادِ جرارد در روز توقف لیورپول!

به گزارش "ورزش سه"، دربی شهر گلاسکو که حساس ترین بازی لیگ اسکاتلند محسوب می‌شود، از ساعت 15 در سلتیک پارک آغاز شد و در نهایت این تیم گلاسکو رنجرز بود که با دو گل به پیروزی رسید. نکته جالب این که هر دو گل رنجرز را مدافع میانی این تیم گلدسون به ثمر رساند تا با یک دبل تاریخی، تیمش را به پیروزی در بازی شهرآورد برساند.

تیم استیون جرارد با این پیروزی 29 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر، اختلاف خود با رقیب همشهری را به عدد 4 رساند تا جایگاهش در صدر جدول رده بندی تثبیت شود. نکته جالب این است که بازی را تیم سلتیک بهتر آغاز کرد اما هرچه که گذشت، رنجرز بر روند مسابقه مسلط شد و اجازه موقعیت سازی را به حریف نداد تا این تیم بدون شوت در چارچوب این بازی خانگی را ترک کند.

 

ترکیب سلتیک:

واسیلیس بارکاس، استفن ولش (84- دیوید ترنبل)، شین دافی، کریستوفر آجر، جرمی فریمپونگ، اسکات براون، اولیویه انچم (تام رگیچ)، کالم مک گریگر، دیگو لاکزالت (84- گرگ تایلور)، پاتریک کلیمالا (67- گرافیتس) و محمد الیونسی (56- آلبان آییتی)
سرمربی: نیل لنون

 

ترکیب رنجرز:

آلان مک گرگر، بورنا باریشیچ، فیلیپ هلاندر، کونور گلدسون، جیمز تاورنیر، استیون دیویس، گلن کامارا، اسکات آرفیلد (جو آریبو)، براندون بارکر (رایان جک)، آلفردو مورلوس (86- سدریک ایتن) و رایان کنت
سرمربی: استیون جرارد

 

 

1465005


 

دقایق حساس:
دقیقه 3: حرکت بازیکنان سلتیک از سمت راست با ارسال پاس به دهانه دروازه همراه شد اما محمد یونوسی نتوانست دروازه را باز کند.
دقیقه 4: این بار نوبت بازیکنان گلاسکو رنجرز بود که در ضد حمله موقعیت سازی کند. شاگردان استیون جرارد توسط برونو باریسیچ فرصتی را به دست آوردند اما شوت این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 13: حرکت تکنیکی کنت از سمت چپ با دریبل او همراه شد و سپس کنت به سمت دروازه شوتزنی کرد اما دروازه بان سلتیک آن را گرفت.
دقیقه 15: ارسال بلند از خط دفاعی سلتیک با اشتباه عجیب گلدسون، محمد یونوسی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این مهاجم نروژی با کم دقتی موقعیت را هدر داد.
دقیقه 64: یک ارسال از سمت چپ روی دروازه سلتیک خطر ایجاد کرد اما ضربه آدام کنت در میان غفلت مدافعان سبزپوش تبدیل به گل نشد.
دقیقه 79: پاس عمقی در محوطه جریمه گلاسکو، مهاجم سلتیک را در موقعیت گلزنی قرار داد. گرافیتس به زیبایی از دروازه بان حریف عبور کرد اما در نهایت نتوانست این توپ را گل کند.
دقیقه 87: آخرین موقعیت بازی هم برای رنجرز بود؛ ضربه سر شاگردان جرارد را بارکاس به کرنر فرستاد.

 

 

شرح گل ها:
سلتیک 0 - رنجرز 1 ( - دقیقه 9): ارسال زیبای تاورنیر از روی یک ضربه ایستگاهی روی سر گلدسون نشست و او توانست گل نخست دربی گلاسکو را به ثمر برساند.

 

سلتیک 0 - رنجرز 2 (دقیقه 54- کونور گلدسون): دوباره حرکت از سمت راست و دوباره گلدسون. حرکت تکنیکی کامارا به یک دویی تماشایی ختم شد و اسکات آرفیلد توپ را روی دروازه فرستاد. در کمال تعجب در محوطه جریمه این کونور گلدسون بود که شانسش را برای گلزنی امتحان کرد و توانست خط دفاعی آسیب پذیر سلتیک را برای دومین بار تسلیم کند.

 

دیدگاه‌ها