کد خبر : 1714371 | 27 مهر 1399 ساعت 19:12 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

موراتا:یک میلیمتر می تواند کل بازی را تغییر دهد

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس، می‌گوید که این تیم برای کسب نتایج بهتر باید به تلاش کردن ادامه دهد.

  موراتا:یک میلیمتر می تواند کل بازی را تغییر دهد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب مقابل تیم تازه صعود کرده کروتونه با نتیجه تساوی 1-1 متوقف شد تا این تیم قعرنشین اولین امتیاز فصل جدید خود را مقابل قهرمان 9 دوره پیاپی سری آ کسب کرده باشد.

 

تک گل یووه در بازی دیشب توسط خرید جدید این تیم یعنی آلوارو موراتا به ثمر رسید. ستاره اسپانیایی درباره تساوی بیانکونری مقابل کروتونه گفت: " ما برای دومین بازی متوالی متوقف شدیم. با این حال به تلاش کردن ادامه می‌دهیم و تمام عزم و جسارت خود را به کار می گیریم اما در ابتدا باید بهتر از این عمل کنیم.

 

 

1536769

 

 

ما یک تیم عالی با بازیکنان بسیار خوب در اختیار داریم. ما باید رو به جلو حرکت کرده و به سختی کار کنیم تا به اهداف مان برسد. همه چیز به نحوه بازی و پیروز شدن مربوط می شود. ما باید در تمام مسابقات خانگی به پیروزی دست پیدا کنیم. از طرفی باید به تمرین و تلاش نیز ادامه دهیم."

 

آلوارو موراتا درباره کارت قرمز دریافت شده توسط فدریکو کیه زا، خرید جدید یوونتوس از فیورنتینا نیز گفت: " فوتبال همین است. هرکسی می تواند کارت قرمز دریافت کند. یک میلی متر می تواند بازی را تغییر دهد. شما باید با آن روبرو شوید، آن را درک کنید و دفعه بعد بهتر عمل کنید ".

 

دیدگاه‌ها