کد خبر : 1714372 | 27 مهر 1399 ساعت 19:13 | 116.7K بازدید | 30 دیدگاه

بشار علیه شایعات؛ پیش به سوی لیگ برتر و فینال آسیا!

بشار رسن ستاره عراقی تیم پرسپولیس به زودی در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد.

بشار علیه شایعات؛ پیش به سوی لیگ برتر و فینال آسیا!

به گزارش ورزش سه، بشار رسن یکی از بی حاشیه‌ترین بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس بوده که در این سال ها عملکرد درخشانی را با پیراهن این تیم از خود نشان داده و در صعود سرخ ها به فینال آسیا نیز نقش پررنگی را به جای گذاشت. اما در روزهای اخیر بحث جدایی او به میان آمد و این ستاره حتی با انتشار یک استوری و سپس ویدیوی ۹ دقیقه، پایان همکاری اش با این تیم را اعلام کرد.

 

ولی این پایان کار پرسپولیس و ستاره عراقی نبود؛ مدیران این باشگاه و همچنین کادرفنی اجازه فسخ قرارداد را ندادند و بشار نیز حالا آماده حضور در تمرینات شده و در روزهای آینده به شاگردان گل‌محمدی اضافه می‌شود تا برای شروع لیگ استارت بزند.

 

بنابراین در شرایطی که شایعاتی عجیب پیرامون این بازیکن وجود دارد اما او و مدیربرنامه اش در روزهای آینده توافقی را با وکیل پرسپولیس نهایی خواهند کرد و بشار نیز در پرسپولیس خواهد ماند تا در فینال آسیا و البته لیگ بیستم برای تیمش نقش آفرینی کند.

 

ستاره شماره پنج قرمزپوشان که بازیکنی پرهوادار در میان پرسپولیسی ها محسوب می‌شود، پس از ویدیوی منتشره نیز هیچ واکنشی نشان نداد و حتی مخالفت مدیران و کادرفنی پرسپولیس هم سبب نشد تا دست به عصیان بزند و برای سرخ ها همان هافبک خوش اخلاق باقی بماند.

دیدگاه‌ها