کد خبر : 1714401 | 27 مهر 1399 ساعت 21:31 | 94.4K بازدید | 5 دیدگاه

می توانید تصور کنید چقدر ناامیدم؛

مورینیو: گرت بیل فهمید همه چیز باب میلش نیست!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام مدعی شد تیمش تا پایان قادر به حفظ تسلط خود نبوده است.

مورینیو: گرت بیل فهمید همه چیز باب میلش نیست!

به گزارش "ورزش سه"، در شبی عجیب در لیگ برتر، تاتنهام تا 10 دقیقه پایانی با سه گل از وستهام پیش بود و در مدت زمان کوتاهی سه بار دروازه اش را باز شده دید. ژوزه مورینیو بعد از این بازی در مورد عدم حضور گرت بیل در ترکیب ابتدایی تاتنهام و البته موقعیتی که او در دقایق پایانی از دست داد صحبت کرده است.

 

ژوزه مورینیو گفت: "فکر می کنم شما می توانید تصور کنید که من و بازیکنان چقدر ناامید شده ایم، اما این فوتبال است. متاسفانه امروز این فوتبال برای ما در قالبی تلخ و برای وستهام به بهترین شکل پیش رفت.

 

1536817

 

ستایش کردن از وستهام به جای انتقاد از ما راحت تر است و من ترجیح می دهم با بازیکنانم صحبت کنم. آنها به بازگشت برابر ما باور داشتند، البته اما قبل از اولین گلشان چنین اعتقادی نداشتند. ما به اندازه کافی خوب و قدرتمند نبودیم که بتوانیم با اتفاقات 10 دقیقه پایانی مقابله کنیم.

 

بازی بسیار پرفشاری بود و ما نتوانستیم تا پایان بر جریان مسابقه تسلط داشته باشیم. فکر نمی کردیم امکان رخ دادن چنین اتفاقی وجود داشته باشد و تنبیه شدیم. نمی توانم از خط دفاعی رضایت داشته باشیم، البته داوینسون سانچس عملکرد خوبی داشت و یک گل به خودی هم زد که این بخشی از اتفاقات فوتبال است، اما در کل راضی نیستم. به گلهایی که دریافت کردیم نگاه کنید، تا پیش از این بازی فقط دنی و قبل از این ضربه پنالتی های نیوکاسل و منچستریونایتد بود. 

 

من به بازیکنانم گفتم که وستهام در ضربات ایستگاهی بسیار قوی است و آنها باید حواس شان جمع باشند. سوچک برای دیوید مویس همان مروان فلینی جدیدش است، وستهام بسیار سخت مبارزه کرد و من آنها را ستایش می کنم. بازی در مشت مان بود و به راحتی دو امتیاز از دست دادیم.

 

فکر نمی کنم ورود گرت بیل باعث شد تا حواس بازیکنان پرت شده و چشم شان از توپ دور شود.  نیمکت نشین کردن گرت بیل تصمیم درستی بود و او متوجه شد همه چیز باب میل او نیست و وقتی در ترکیب قرار می گیرد که آماده باشند. همه باید مبارزه کنند، گرت بیل به خوبی وارد گروه شده، همه او را دوست دارند و او نیز به فضای باشگاه علاقمند است. حیف شد که او نتوانست گل چهارم را به ثمر برساند."

دیدگاه‌ها