کد خبر : 1714409 | 27 مهر 1399 ساعت 22:36 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

سون هیونگ مین: غمگینم، اما درس بزرگی گرفتیم

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام از تساوی عجیب تیمش برابر وستهام به شدت ناراحت است.

سون هیونگ مین: غمگینم، اما درس بزرگی گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، امروز تاتنهام در شرایطی که تا 10 دقیقه پایانی با سه گل از وستهام پیش بود، دچار شوک عجیبی شده و سه گل از رقیب همشهری دریافت کرد. سون هیونگ مین مدعی شد همه بازیکنان تیم غمگین هستند و امیدوارند دیگر چنین اتفاقی در آینده تکرار نشود.

 

سون هیونگ مین گفت: "بازیکنان برای این نتیجه ویران و ناراحت شده اند، فکر می کنم که ما لیاقت سه امتیاز را داشتیم و تا 10 دقیقه پایانی واقعا خوب بازی کردیم. اما این فوتبال است، این اتفاق هرگز نباید رخ می داد، اما بخشی از فوتبال است.

 

1536796

 

ما باید تا سوت پایان تمرکز داشته باشیم. من نمی خواهم این اتفاق دوباره رخ دهد و این بازی درس خوبی برای ما بود. ما از ابتدا بر بازی مسلط بودیم و سه گل زودهنگام به ثمر رسانده و بازی را کاملا کنترل کردیم. ما چند موقعیت دیگر برای گلزنی داشتیم، اما وقتی در خانه سه گل می زنید نباید امتیاز از دست بدهید. این نتیجه برای من بسیار ناراحت کننده است و بازیکنان همه غمگین هستند. آنچه اتفاق افتاد دیگر رخ داده و البته بسیار غم انگیز است، اما هرگز نباید دوباره تکرار شود.

 

من نمی دانم چه باید بگویم، بسیار ناراحت هستم و احساس می کنم در این دیدار باخته ایم. نیمه دوم هم هنوز بر بازی مسلط بودیم و جریان مسابقه را کنترل می کردیم، چند موقعیت داشتیم که باید بهتر عمل می کردیم. یک بازی فوتبال 95 یا 97 دقیقه است و شما باید تمرکز داشته باشید.

 

ما باید این حس را برای همیشه به خاطر بسپاریم تا چنین اتفاقی دیگر هرگز تکرار نشود. از نظر تیمی خیلی خوب بازی کرده، به عنوان یک تیم بر بازی تسلط داشتیم و آن را کنترل کردیم، اما دو امتیاز بزرگ را از دست دادیم که مانند شکست خوردن است."

دیدگاه‌ها