کد خبر : 1714417 | 27 مهر 1399 ساعت 23:45 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم اتلتیکو دیدار مقابل بایرن را از دست داد

دیگو کاستا، مهاجم باتجربه اتلتیکومادرید در دیدار برابر بایرن مونیخ غایب است.

مهاجم اتلتیکو دیدار مقابل بایرن را از دست داد


به گزارش "ورزش سه، اتلتیکو مادرید در آستانه بازی با بایرن مونیخ ضربه بزرگی را متحمل شده و به نظر می رسد دیگو کوستا به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست می دهد. اتلتیکو مادرید دیروز با دو گل مقابل سلتاویگو به پیروزی رسید، اما در این بازی دیگو کاستا دچار آسیب دیدگی  همسترینگ  شد و اخبار حاکی از دوری سه هفته ای مهاجم اسپانیایی از میادین است.

 

1536406

 

مهاجم اسپانیایی در دقیقه 47 این مسابقه و بعد از ارسال پاس به لوییس سوارز احساس درد کرد و در نهایت دیگو سیمئونه تصمیم گرفت یانیک کاراسکو را به عنوان جانشین او به زمین بفرستد. حالا نشریه مارکا خبر از دوری بین سه هفته الی یک ماه این بازیکن داده و بدین ترتیب دیگو کاستا احتمالا شش بازی بعدی تیمش را از دست خواهد داد که این روند از تقابل چهارشنبه اتلتیکومادرید مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان آغاز می شود.

 

از دیدار اتلتیکومادرید با بارسلونا در لالیگا در تاریخ 22 نوامبر به عنوان تاریخ بازگشت احتمالی کاستا یاد شده است. بدین ترتیب وظیفه هدایت خط حمله روخی بلانکوس در این مقطع دشوار بر عهده لوییس سوارز، ستاره اوروگوئه ای و جدید الورود این تیم خواهد بود. بایرن مونیخ در این ماه ها تیم بسیار آماده ای نشان داده و اتلتیکومادرید کار دشواری در آلیانیس آره نا برابر شاگردان هانسی فلیک خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها