کد خبر : 1714460 | 28 مهر 1399 ساعت 12:54 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

چهره‌های جدید در ال‌کلاسیکوی ابتدای فصل

با وجود بی‌تحرکی نسبی در پنجره تابستانی امسال، اولین ال‌کلاسیکوی فصل شاهد حضور چهره‌هایی جدید در هر دو تیم خواهد بود.

چهره‌های جدید در ال‌کلاسیکوی ابتدای فصل

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و رئال مادرید در تابستانی که گذشت در بازار نقل و انتقالات کمتر از همیشه فعالیت داشتند با اینحال اولین ال کلاسیکوی فصل که شنبه آینده برگزار می‌شود شاهد حضور چهره‌هایی جدید در میدان و روی نیمکت دو تیم خواهد بود.

 

1536932

 

رونالد کومان مهمترین چهره جدید خواهد بود. اسطوره سابق بارسلونا، کسی که گل پیروزی بخش اولین قهرمانی بارسا در جام اروپا را در سال 1992 به ثمر رسانده و ستاره بزرگ تیم رویایی یوهان کرویف در دهه 90، حالا به عنوان مربی به بارسا برگشته و وظیفه پروژه بازسازی عمومی و بازپس گرفتن قهرمانی از رئال مادرید را به عهده دارد. کومان در جریان معرفی اش در ماه آگوست گفته بود: " بارسلونا مثل خانه من است. من حالا به عنوان مربی اینجا هستم و این برایم خیلی خوشحال کننده است". از اولین روزهای مربی گری او اینطور برمی آید که کومان به ادامه دادن فوتبال تهاجمی و مبتنی بر حفظ مالکیتی که بارسا به آن معروف است علاقه دارد. او در این باره گفته بود: " ما در دوران کرویف بهترین ترکیب ممکن را داشتیم. ما فوتبال تهاجمی بازی می کردیم و قهرمان می شدیم. این فلسفه ای است که ما همیشه در بارسا دنبال کرده ایم. ما باید فوتبال خوبی ارائه دهیم که هم هواداران از آن لذت ببرند و هم برنده شویم".

 

کومان در زمین علاوه بر کوتینیو که به بارسا بازگشته چند بازیکن جدید هم در اختیار دارد. سرجینیو دست با قراردادی 26 میلیون یورویی از آژاکس به بارسا پیوسته و اولین بازیکن آمریکایی شده که در لالیگا برای بارسا به میدان رفته است.

 

1536939

 

بارسلونا میرالم پیانیچ را از یوونتوس به خدمت گرفته تا خط میانی اش را تقویت کند. پیانیچ به ستاره‌هایی مثل سرخیو بوسکتس‌، فرانکی دی یونگ، کوتینیو و ریکی پوچ پیوسته که خط میانی بارسا را می سازند. ترینکائو و پدری هم از براگا و لاس پالماس به خط میانی کاتالانها اضافه شده اند. ترینکائو در 20سالگی بازیکن فیکس تیم ملی پرتغال است و در تابستان جاری با 31 میلیون یورو به بارسا ملحق شده است. پدری 17ساله هم ستاره‌ای است که آینده درخشانی برایش متصور است. پپه مل، سرمربی سابق رئال بتیس و سرمربی فعلی لاس پالماس درباره پدری گفته بود: " پدری برای فوتبال اسپانیا یک موهبت است".

 

در سوی دیگر نبرد ال کلاسیکو، رئال مادرید این فصل را با همان ترکیبی آغاز کرده که قهرمان فصل گذشته شده بود. اما از مهمترین ستاره‌هایی که به رئال اضافه شده می‌توان به مارتین اودگارد اشاره کرد که فصل گذشته که به صورت قرضی به رئال سوسیداد پیوسته بود درخشش خارق العاده ای داشت.

 

1536933

 

این ستاره 21ساله نروژی نشان داده که قابلیت درخشانی دارد، همان قابلیتی که باعث شده بود رئال مادرید در سال 2015 او را درحالیکه تنها 16 سال داشت به خدمت بگیرد. زیدان در ابتدای فصل از اودگارد به عنوان یکی از مهره های اصلی اش استفاده کرده است. با توجه به اینکه لوکا مودریچ برنده سابق توپ طلا حالا وارد 35 سالگی شده رئال مادرید اودگارد را ستاره‌ای می بیند که می‌تواند در سالهای پیش رو خلاقیت مورد نیازش در مرکز میدان را تامین کند.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

 

دیدگاه‌ها