کد خبر : 1714469 | 28 مهر 1399 ساعت 13:25 | 11.5K بازدید | 2 دیدگاه

جو اردو بسیار مناسب بود؛

محرمی: فرق تیم ملی با تیم قبلی اشتیاق است

صادق محرمی می گوید دو اردوی خوب برای تیم ملی در شرایطی برگزار شده که اسکوچیچ با روحیه و انرژی بالایی تیم را هدایت کرده است.

محرمی: فرق تیم ملی با تیم قبلی اشتیاق است

به گزارش "ورزش سه"، صادق محرمی بازیکن ملی پوش تیم فوتبال دیناموزاگرب درباره اردوی مهرماه تیم ملی که ابتدا در تاشکند و سپس در ترکیه ادامه پیدا کرد و برگزاری دیدار دوستانه مقابل ازبکستان گفت: پس از یک مدت طولانی خوشحالم اردوی تیم ملی با حضور سرمربی جدید تشکیل شد. فکر می کنم جو اردو بسیار مناسب بود.


او در مورد بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی نیز اینطور صحبت کرد و افزود:  تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه به کادر فنی تیم اضافه شده اند و همه آنها با انگیزه بالا در خدمت تیم هستند.


مدافع راست سابق پرسپولیس که در مقابل ازبکستان با انتخاب اسکوچیچ به ترکیب اصلی رسید و نمایش خوبی هم ارائه کرد، درباره این بازی و نمایش تیم ملی عنوان کرد: بازی با ازبکستان امتیازات مثبتی برای کادر فنی داشت و کمک کرد که اسکوچیچ بازیکنان را بیشتر بشناسد و سیستم های مدنظرش را اجرا کند. خوشحالم در این بازی به پیروزی رسیدیم. ازبکستان هم تیم خوبی بود و این بازی درس های زیادی برای تیم ملی داشت. برگزاری بازی های دوستانه در فیفا دی های آتی و همچنین تداوم این اردوها برای تیم ملی بسیار مفید خواهد بود.


محرمی که حالا کم کم در حال تبدیل شدن به یکی از بازیکنان لژیونر فوتبال ایران است و آشنایی کاملی با فوتبال کرواسی به واسطه حضور چند ساله در دیناموزاگرب پیدا کرده، با تمجید از عملکرد سرمربی تیم ملی و انرژی او حرف هایش را خاتمه داد: اسکوچیچ در اردو بسیار پرانرژی و با اشتیاق کار می کند. من از این بابت بسیار خوشحالم و امیدوارم با این تیم بهترین نتایج را بگیریم و به جام جهانی صعود کنیم.

دیدگاه‌ها