کد خبر : 1714566 | 28 مهر 1399 ساعت 21:43 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پیولی به احتمال تمدید قرارداد با زلاتان

استفانو پیولی سرمربی میلان به احتمال تمدید قرارداد جدید با زلاتان ابراهیموویچ واکنش نشان داد.

واکنش پیولی به احتمال تمدید قرارداد با زلاتان

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ در سن 39 سالگی هنوز هم در آمادگی فوق العاده ای به سر می‌برد. این ستاره سوئدی که اخیراً به کرونا مبتلا شد، بعد از گذراندن دوران قرنطینه در بازی ابتدای هفته میلان مقابل اینتر در ترکیب اصلی روسونری قرار گرفت و با ارائه یک نمایش خیره کننده هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان استفانو پیولی فاتح دربی دلامادونینا شوند.

 

 

1536943

 

 

قرارداد فعلی زلاتان ابراهیموویچ با میلان تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و حالا بعد از درخشش او در همین بازی های ابتدایی، شایعاتی درباره احتمال یک تمدید قرارداد جدید با این بازیکن به گوش رسیده است. موضوعی که با واکنش سرمربی میلان روبرو شده است. استفانو پیولی در این باره گفت: " فکر کردن در مورد آینده دشوار است و من فکر نمی‌کنم که خود ایبرا نیز به آن بیندیشد. در عوض ما باید به حال فکر کنیم. مهم ترین چیز این است که زلاتان حالا خوشحال است و من فکر می کنم که زمان مناسبی برای حرکت رو به جلو باشد."

 

روسونری پنجشنبه در اولین بازی خود در لیگ اروپا به مصاف سلتیک خواهد رفت. پیولی در این باره گفت: " ما میلان هستیم و با جدیت و جاه طلبی خاصی به سراغ هر بازی می رویم. در حال حاضر ما در موقعیتی نیستیم که بتوانیم یک رقابت را انتخاب کنیم. این مسابقات شاید در اروپا از کمترین اهمیت برخوردار باشد اما ما باید پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

 

 

1532082

 

 

ساندرو تونالی؟ او تابستان بسیار سختی را پشت سر گذاشت اما برای من یک بازیکن عالی با آینده بسیار فوق العاده است. تونالی برای بازی سریع بسیار مناسب است و در روز پنجشنبه از ابتدا به میدان خواهد رفت."

 

دیدگاه‌ها