کد خبر : 1714578 | 28 مهر 1399 ساعت 23:23 | 47.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوپتگی: ماییم که باید معترض باشیم، نه لمپارد و چلسی!

خولن لوپتگی، سرمربی سویا، چلسی را یکی از نامزدهای فتح لیگ قهرمانان دانست.

لوپتگی: ماییم که باید معترض باشیم، نه لمپارد و چلسی!

به گزارش "ورزش سه"، امروز فرانک لمپارد دلیل دریافت گل های فراوان تیمش را کوتاه بودن دوران تمرینات پیش فصل و شیوع ویروس کرونا دانست. اما خولن لوپتگی مدعی شد شرایط برای همه تیم ها دشوار است و نباید خیلی به این موارد اهمیت داد.

 

خولن لوپتگی گفت: "من نمی توانم در مورد آنچه لمپارد گفته نظر بدهم، اما اگر تیمی پیش فصلی غیرطبیعی داشته این ما بوده ایم. ما از ابتدا گفتیم همه چیز در شرایطی پیچیده آغاز شده است. من فکر نمی کنم باید بیش از حد به این موارد نگاه کرد و باید فقط بر روی سازگاری هرچه بهتر با راه حل ها تمرکز کنیم.

 

1530373

 

من فکر می کنم همه تیم ها پیش فصل مختل داشته اند، اما ما باید هرچه سریعتر با واقعیت این دوران جدید سازگار شویم. چیزی که می تواند به ما کمک کند هیجان شرکت در لیگ قهرمانان اروپا در این شرایط دشوار است.

 

چلسی یکی از تیم هایی است که می تواند در لیگ قهرمانان به قهرمانی برسد. ما باید فردا عملکرد خوبی داشته باشیم و این تنها کاری است که می توانیم انجام دهیم. هر مسابقه ای دشوار است، مخصوصا وقتی صحبت از لیگ قهرمانان و بازی مقابل تیمی مانند چلسی باشد. اما هدف ما مانند همه بازی ها کسب پیروزی است ما باید عملکرد خوبی ارائه دهیم و فکر نمی کنم شروع فصل در حال حاضر خیلی مهم باشد.

 

چلسی یک تیم بزرگ با بازیکنانی فوق العاده است که در این فصل عملکرد بسیار خوبی ارائه داده اند. آنها ما را مجبور می کنند که بهترین عملکرد خود را از نظر دفاعی و تهاجمی ارائه دهیم. ما باید فردا عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم. چلسی مانند ما دوست دارد مالک توپ باشد، بنابراین من فکر می کنم این مسابقه ای بین تیم هایی با سبک بازیکنان مختلف، اما ایده هایی مشترک است."

دیدگاه‌ها