کد خبر : 1714705 | 29 مهر 1399 ساعت 19:41 | 25.7K بازدید | 2 دیدگاه

امیدواری به گلزنی برای دومین سال پیاپی؛

حضور سردار آزمون در افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ یکی از نفرات اصلی تیمش مقابل کلوب بروژ بلژیک است.

 حضور سردار آزمون در افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۰:۲۵ امشب با انجام دو مسابقه همزمان آغاز می‌شود که در یکی از بازی‌ها، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون در آن حضور دارد، در استادیوم گازپروم آرنا میزبان تیم کلوب بروژ بلژیک خواهد بود.

 

سردار آزمون که در ۱۱ مسابقه این فصل لیگ برتر روسیه برای زنیت سنت‌پترزبورگ به میدان رفته و در این مدت ۶ گل به ثمر رسانده، امشب هم به‌عنوان یکی از مهاجمان تیمش از ابتدا مقابل کلوب  بروژ بلژیک به میدان می‌رود.

 

 

1537251

 

 

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ سال گذشته و در بازی افتتاحیه فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا، نخستین گل این رقابت‌ها را مقابل لیون فرانسه به ثمر رساند و حالا امیدوار است برای دومین فصل پیاپی، این موفقیت را مجددا برابر کلوب بروژ بلژیک تکرار کند.

 

تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ تا پایان هفته یازدهم لیگ برتر روسیه ۷ پیروزی، ۳ مساوی و تنها یک شکست داشته و با ۲۴ امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها است.

 

یاران آزمون در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های لایپزیش آلمان، لیون فرانسه و بنفیکا پرتغال در گروه G رقابت کردند که با ۷ امتیاز در قعر جدول این گروه قرار گرفتند و همچنین سردار در آن بازی‌ها دو گل برابر لیون و بنفیکا به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها