کد خبر : 1714777 | 30 مهر 1399 ساعت 00:57 | 56.1K بازدید | 18 دیدگاه

تیموری: قوی‌ترین تیم ایران هستیم و قهرمانی می‌خواهیم

مدافع چپ تراکتور از قانون منع حضور خارجی‌ها در لیگ ایران استقبال می‌کند.

تیموری: قوی‌ترین تیم ایران هستیم و قهرمانی می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، میثم تیموری مدافع چپ تراکتور فصل آینده هم همکاری‌اش را با این تیم ادامه خواهد داد. او تراکتور را قوی‌‌ترین تیم ایران توصیف می‌کند و معتقد است که آنها به چیزی جز قهرمانی در لیگ برتر فکر نمی‌کنند.

 

تیموری درخصوص وضعیت فعلی تراکتور، حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت این تیم و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد:

 

* بعد از اتمام لیگ گفته بودی که چند پیشنهاد داری، ولی مثل اینکه درنهایت در تراکتور ماندنی شدی؟


بله، من چند پیشنهاد داشتم ولی خوشبختانه در تراکتور ماندم. من قرارداد داشتم و البته در مورد یک سری از مسائل با مسئولان باشگاه صحبت کردم و خوشحالم که دوباره برای تراکتور و هواداران پرشور این تیم بازی خواهم کرد. امیدوارم که نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته باشم.


* تعدادی از بازیکنان تراکتور جدا شدند و چند بازیکن جدید هم جذب کردید. فکر می‌کنی این تغییرات تراکتور را قوی‌تر کند؟


ما تیم خوبی داریم، به هر حال این طبیعی است که در پایان هر فصل هر تیمی ریزش داشته باشد. تیم ما هم بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و احتمالا چند بازیکن دیگر هم با نظر کادر فنی به تیم اضافه شوند. امیدوارم فصل جدید را با نتایجی خوب شروع کنیم.

1445024


 * این تیمی که بسته شده می‌تواند در هر سه جام مدعی باشد؟


بله، ما تیم خوبی داریم و در هر سه جام دنبال موفقیت هستیم. یکی از هدف‌های مهم ما قهرمانی در لیگ برتر است و من هم دوست دارم برای نخستین‌بار قهرمانی در لیگ برتر را همراه با تراکتور تجربه کنم.


* رقابت با پرسپولیس، استقلال، سپاهان و... سخت نیست؟


ما تراکتور هستیم، قوی‌ترین تیم ایران. به چیزی جز قهرمانی هم فکر نمی‌کنیم. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم، همینطور یک کادر فنی باتجربه و مدیریتی عالی که شرایط خوبی را برای تیم فراهم کرده‌اند.


* کار کردن با علیرضا منصوریان چطور است؟


منصوریان یک مربی باانگیزه است و تلاش می‌کند تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد. او نیازی به تعریف ندارد و در اکثر تیم‌هایی که کار کرده، عملکرد خوبی داشته است. امیدوارم منصوریان در تراکتور هم روزهای خوبی را تجربه کند.


* در مورد عدم حضور بازیکنان و مربیان خارجی در فوتبال ایران چه صحبتی داری؟


این تصمیم خوبی بود که گرفته شد. با این تصمیم بازیکنان ایرانی بیشتر دیده می‌شوند و می‌توانند خودشان را نشان دهند. در سال‌های گذشته خیلی از بازیکنان ایرانی دیده نشدند ولی حالا این فرصت را در اختیار دارند تا خودشان را ثابت کنند.


* ولی در هیچ‌کدام از لیگ‌های معتبر دنیا چنین تصمیمی گرفته نمی‌شود.


به هر حال این تصمیمی است که مسئولان فوتبال ما گرفته‌اند و بازیکنان ایرانی هم باید از آن استفاده کنند.


* فکر نمی‌کنی این تصمیم، قیمت بازیکنان ایرانی را به شکلی عجیب و غیرمنطقی بالا برد؟


فوتبالیست هر چقدر پول بگیرد، حقش است.

دیدگاه‌ها